sv90 Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 Morgan GS skrev: Ostnes skrev: Tilnærmet perfekt det der Hva er prisen på baklysa? skal sjekke , husker ikke i farten ,de kommer til sedan og coupe inn på lager , utpå våren . bare synd dere ikke har noe som helst utvalg av baklykter til touring! må jo kunne skaffe sånne led baklykter til touring vel?
Morgan GS Skrevet April 11, 2010 Forfatter Skrevet April 11, 2010 sv90 skrev: Morgan GS skrev: Ostnes skrev: Tilnærmet perfekt det der Hva er prisen på baklysa? skal sjekke , husker ikke i farten ,de kommer til sedan og coupe inn på lager , utpå våren . bare synd dere ikke har noe som helst utvalg av baklykter til touring! må jo kunne skaffe sånne led baklykter til touring vel? Har til touring vi men ikke i led , har du facelift så kan du bruke preface baklykter , må gjøre et lit grep på kontakten . ellers ok.
Lars89 Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 Gratulerer med et utrolig vellykket resultat! Uten tvil en av norges aller peneste E46!
Morgan GS Skrevet April 12, 2010 Forfatter Skrevet April 12, 2010 Kjekt å høre dere liker resultatet folken`s Greier nesten ikke å vente til felga kommer , er så spent på å se hvordan det blir med de på , Må vel få inn litt mere carbon inne i bilen også
Torek Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 Morgan GS skrev: Manger å få lakert rillene hvite i panseret og haifinne på taket over org antenne . Åååhh...NÅ ble jeg glad!
spruddel Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 Morgan GS skrev: sv90 skrev: [quote name="Morgan GS"skal sjekke ' date=' husker ikke i farten ,de kommer til sedan] og coupe inn på lager , utpå våren . bare synd dere ikke har noe som helst utvalg av baklykter til touring! må jo kunne skaffe sånne led baklykter til touring vel? Har til touring vi men ikke i led , har du facelift så kan du bruke preface baklykter , må gjøre et lit grep på kontakten . ellers ok. Må jo skaffe dere faceliftlook led baklykter til touring
Morgan GS Skrevet April 12, 2010 Forfatter Skrevet April 12, 2010 Torek skrev: Morgan GS skrev: Manger å få lakert rillene hvite i panseret og haifinne på taket over org antenne . Åååhh...NÅ ble jeg glad! hehe .. bra det da Til helga så skal jeg hit med panseret http://www.mariaelenadesign.no Så skal vi se om det ikke blir noe gromme overganger fra hvitt til Carbon
JE Motorsport Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 Morgan GS skrev: Lekkert Morgan. Skikkelig bad ass Egil kan ta bilder
Morgan GS Skrevet April 12, 2010 Forfatter Skrevet April 12, 2010 JE Motorsport skrev: Morgan GS skrev: Lekkert Morgan. Skikkelig bad ass Egil kan ta bilder ja flink han gitt , skal ta en del bilder når felgene å resten er kommet på , blir vel en tur på atlanterhavsveien med cab som følgebil ++ fikk in carbon interiør i kveld ... tøfft
Oddey Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 Får slenge ut noen bilder invendig også da ble jo sinnsykt stilig dette . lekker bil, det må jeg si, et av dem bedre E46'ene jeg har sett.
Morgan GS Skrevet April 13, 2010 Forfatter Skrevet April 13, 2010 fikk knipsa noen bilder etter montering av Carbon dekslene inne i bilen. kommer nok en bedre bilde samling av bilen når den er helt ferdig . carbon dekslene gikk det helt greit å montere , disse leveres med dobbeltsidig teip , men jeg putta på noen ekstra derter med sika for sikkerhets skyld. kunsten er å ikke fjærne all folien som ligger over teipen før dekslene ligger som de skal , bare legge ut en liten flik som du drar ut etterhvert . stripset fjærnes når det er tørt kunne bare ikke dy meg på denne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå