HagenJR Skrevet Mai 26, 2010 Skrevet Mai 26, 2010 jeg som hadde gledet meg til å se den live i helga nå!!
Morgan GS Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Skrevet Mai 26, 2010 min feil , stressa skulle ned på gatebil , fått på skilt og alt men så hadde lysa stått på bilen , så jeg måtte koble på en buster for start ... Åpna panseret hente hjelpestaren bak i bilen der var jo batteriet , så jeg kobla på der å starta ..... Glemte at jeg hadde løftet litt på panseret kan du si , så haken var ikke i inngrep .... resten skjønner dere vil jeg tru ...
Morgan GS Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Skrevet Mai 26, 2010 jeg som hadde gledet meg til å se den live i helga nå!! Bilen kommer den , men ikke like fin da
-Erik- Skrevet Mai 26, 2010 Skrevet Mai 26, 2010 Har vi et bilde av hvor omfattende skaden ble eller?
Morgan GS Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Skrevet Mai 26, 2010 Vi får se hva jeg rekker , skal være med på å lage til et treff til dere også ...hehe . Men bilen kommer uansett . panseret er kas , liten bulk i tak , så time will show
JE Motorsport Skrevet Mai 26, 2010 Skrevet Mai 26, 2010 min feil , stressa skulle ned på gatebil , fått på skilt og alt men så hadde lysa stått på bilen , så jeg måtte koble på en buster for start ...Åpna panseret hente hjelpestaren bak i bilen der var jo batteriet , så jeg kobla på der å starta ..... Glemte at jeg hadde løftet litt på panseret kan du si , så haken var ikke i inngrep .... resten skjønner dere vil jeg tru ... Auuuda. Hastverk er lastverk vettu
Kvalert Skrevet Mai 26, 2010 Skrevet Mai 26, 2010 Suuurt... Var på GS i går og såg at bilen stod på baksiden så jeg gikk bort for å se på den. Skjønte lite da jeg såg det panseret der ja
Morgan GS Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Skrevet Mai 27, 2010 surt ja , .... det er skjelden jeg blir fortviltet når ting skjer med bil men denne gangen så stakk de dypt.
Olelink Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 Uff, kjedelig når sånne ting skjer. Spesielt når den var så nylig ferdig Blir det du skal bruke samme panser (nytt men tilsvarende) eller tenker du å prøve noe nytt samtidig ?
Morgan GS Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Skrevet Mai 27, 2010 blir nok noe nytt ja pønsket ut noe allerede j
Olelink Skrevet Mai 28, 2010 Skrevet Mai 28, 2010 blir nok noe nytt ja pønsket ut noe allerede j Ser fram til å se hva du finner på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå