Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 683
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

min feil , stressa skulle ned på gatebil , fått på skilt og alt men så hadde lysa stått på bilen , så jeg måtte koble på en buster for start ...

Åpna panseret hente hjelpestaren bak i bilen der var jo batteriet , så jeg kobla på der å starta .....

Glemte at jeg hadde løftet litt på panseret kan du si , så haken var ikke i inngrep ....

resten skjønner dere vil jeg tru ...

Skrevet

Vi får se hva jeg rekker , skal være med på å lage til et treff til dere også ...hehe . Men bilen kommer uansett .

panseret er kas , liten bulk i tak , så time will show

Skrevet
min feil , stressa skulle ned på gatebil , fått på skilt og alt men så hadde lysa stått på bilen , så jeg måtte koble på en buster for start ...

Åpna panseret hente hjelpestaren bak i bilen der var jo batteriet , så jeg kobla på der å starta .....

Glemte at jeg hadde løftet litt på panseret kan du si , så haken var ikke i inngrep ....

resten skjønner dere vil jeg tru ...

Auuuda. :( Hastverk er lastverk vettu :lecture:

Skrevet

Suuurt... Var på GS i går og såg at bilen stod på baksiden så jeg gikk bort for å se på den. Skjønte lite da jeg såg det panseret der ja :(

Skrevet

Uff, kjedelig når sånne ting skjer. Spesielt når den var så nylig ferdig :(

Blir det du skal bruke samme panser (nytt men tilsvarende) eller tenker du å prøve noe nytt samtidig ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...