Morgan GS Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Skrevet Januar 24, 2010 Blir nok disse i 19" [ blir bra det her!! bilen fortjener ess presse når den blir ferdig, kan ikke vær noe dårligere en GS M3'n hva heter desse felgene? såg gjennom nettkatalogen men finner ikke helt ut hvilken det er det heter GS-evolution I kommer i 18-19-og 20" SE FELGTRÅDEN MIN
Morgan GS Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Skrevet Januar 26, 2010 fikk gått over alle sveiser igår og grunnet med Epoxy grunning så da skulle det nok holde seg bra
Morgan GS Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Skrevet Januar 26, 2010 fikk tatt et par timer i kveld med div småretting og sparkling av sveise skjøter.
Morgan GS Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Skrevet Januar 26, 2010 Og så litt god gammeldags justering av gliper på facelift panser mot preface M3 skjermer. trangt grunnen til det blir mindre trangt jøss gikk jo bra jo ,,,, hoho liker å slå jeg ... bil ja...
Morgan GS Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Skrevet Januar 28, 2010 går å venter på noen skjerm tupper , mangler en på høyre side hvis det er noen som har en Tupp til overs:-) Facelift tupp ja . Fått lakkert noen små deler så lengen da.
Søreng Skrevet Januar 28, 2010 Skrevet Januar 28, 2010 Mye gromdeler her gitt. Kommer nok til å se rimelig barskt ut når det er ferdig. Skal du har svarte detaljer i tillegg til hvitfargen på bilen? F.eks speil, lister etc? Måtte jo blitt tøft siden du skal ha sorte hjul... or? Mye ligger en CSL luke på forresten? Meget sugen på det til min...
Morgan GS Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Skrevet Januar 28, 2010 Mye gromdeler her gitt. Kommer nok til å se rimelig barskt ut når det er ferdig. Skal du har svarte detaljer i tillegg til hvitfargen på bilen? F.eks speil, lister etc? Måtte jo blitt tøft siden du skal ha sorte hjul... or?Mye ligger en CSL luke på forresten? Meget sugen på det til min... takk fra 3700.- for luka . blir noe carbon synelig gjennom det hvite men ikke... mye
ZhilleN Skrevet Januar 28, 2010 Skrevet Januar 28, 2010 Tøft morgan, ser ut som du kan det du driver med!! Hvor gjør du av 328ci motoren??
Morgan GS Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Skrevet Januar 30, 2010 Tøft morgan, ser ut som du kan det du driver med!! Hvor gjør du av 328ci motoren?? Den blir i bilen tenker jeg , lukter litt på ESS presse eller mye suge HK
///Naitsirk Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 Tøft morgan, ser ut som du kan det du driver med!! Hvor gjør du av 328ci motoren?? Den blir i bilen tenker jeg , lukter litt på ESS presse eller mye suge HK ESS presse
Armanic Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 Ser på et bilde her, at du lager slicks selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå