Gå til innhold

Ettermontere CCFL fra biltema på E36

Morten1989
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Kjøpte meg idag CCFL på biltema.

På esken står det at de passer til E36 og E46. Men på toppen av ringen er det to klips. Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal montere disse. Noen som har montert disse fra biltema på E36 før?

Har sett på DIV'en som ligger her på forumet, men ble ikke noe klokere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok en grunn til at de klipsene er der. Du må ha av plast rammen i lykta som innerglassene henger fast i. Så skal klipsene settes fast i toppen av reflektoren. Så ringene blir hengene på innsiden av innerglassene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VEt ikke om disse ringene fra biltema er akkurat like som di på den DIYen der.

Jeg tok ut glasene der i lykta og satt ringen på innsia der for så og sette på glasset og klemme de ledningene på oppsia så ringene ble bare "hengende" har vært sånn i nesten et år no, ingen problem.

Men er best å lime de da. hadde ikke go nok lim, prøvde neglelim til kjerringa men det funket ikke :S

Klipsene skal tas vekk, trenger ikke skjære de tror jeg, er bare å "knekke" de av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar tec7 (trans7) funker fint til å lime de med, skjer vekk klipsa og lim på yttersida innderglassene. Mine første var deffekte så jeg måtte bytte de, de jeg fikk da har stått i lenge nå og funker fortsatt, ikke alltid like bra i starten i kulda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...