Gå til innhold

19" Hamann

bmw_740_e38
 Share

Anbefalte innlegg

Og tilstanden? Ønsker forøvrig innspill på åssen disse felgene vil passe på en E61.... Utseendemessig.... Kan gjerne komme med ett utgangspunkt ang pris.... Vil vel ikke ta i innbytte ett sett med BBS RK 18" da :) Har ikke bil å ha de på lengre... OG skal selge de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og tilstanden? Ønsker forøvrig innspill på åssen disse felgene vil passe på en E61.... Utseendemessig.... Kan gjerne komme med ett utgangspunkt ang pris.... Vil vel ikke ta i innbytte ett sett med BBS RK 18" da :) Har ikke bil å ha de på lengre... OG skal selge de...

De er i bra stand, men er en del vekter på den ene felgen foran. Men ingen risting eller noe i dem. Men varierer jo fra dekk til dekk det med vekter også, men som sagt gode å kjøre med. Noen riper er det nok, men ikke noe spesielt synlig, kun da du sitter å vasker dem. Kan ta en nærmere titt på dem senere idag. Boltsirkel er det på de 18"erne du har da? har et sett med 18" 5-112 fra før som jeg ikke får brukt så den boltsikelen er uaktuelt for meg.

Tenkt meg 4.000kr for felga, de tar bare plass der de ligger og er med 2 nesten nye sommer dekk så skal være rimelig det tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boltsirkelen på de BBS RK 18"'erne er også¨5-120... Brukte de på min forrige bil, en E39 touring... Og de er strøkne... Med omtrent nye dekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...