RoaldJ Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 ser du har m50-motor.. da ligger termostaten i forkant på motoren. ca her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2010 hei! Takker for supert svar, men desverre var det jeg som var i det "ikke tenk lankt"e hjørnet den dagen.. Mente termostat til BC(obc), har største OBCen, men både cc og ute temp, + mange knapper er f**ked... Men vertfall, takk for grundig svar på et spørsmål jeg var dum nok til å stille;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2010 Selv om det ikke er noen som leser her tydeligvis, skriver jeg videre.. Fikk henta den siste pakken til bilen i dag, så skal alt klæsjest sammen i morgen, så blir det kontroll på tirsdag, å skilthenting samtidig!! Skal prøve å huske bilder i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeee Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Gratulerer med ny bil Dag Erik:) Va ikkje så verst dinna:) Blei det skilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2010 JA! ;D Men noe av det første som skjedde, er at fangeren datt av... Var ganske skeptisk til feste på fangeren jeg kjøpte.. Å vurderte STERKT å skru i noen treskruer eller noe til å feste mer en bare noen plast plugger.. På vei hjem i kveld skjedde dette: donk - #¤%"#¤"¤¤¤"!#! - rydde flere 10meter med plast bak meg, å hive mesteparten i bilen, å kjøre av gårde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 Laga avstemming for de som gidder: viewtopic.php?f=9&t=144161 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platti Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Fint prosjekt detta her Ser ikke ut som du har fått svar på blinklyspære-spørsmålet ditt. Om du bare har sjekket selv, aner jeg ikke, men here goes nothin'! Blinklyspærene fremme er vanlig P21W mener jeg å huske. Baklyspærer kommer litt an på ^^ Ser det er uorginale lykter, ta heller å kjøp deg nye i M3-look! Der er det enten R10W eller P21/5W (mulig jeg roter litt med benevningene her nå men. Enten de normale runde, eller de korte stutte! eller Mest sannsynlig førstnevnte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 Fint prosjekt detta her Ser ikke ut som du har fått svar på blinklyspære-spørsmålet ditt. Om du bare har sjekket selv, aner jeg ikke, men here goes nothin'! Blinklyspærene fremme er vanlig P21W mener jeg å huske. Baklyspærer kommer litt an på ^^ Ser det er uorginale lykter, ta heller å kjøp deg nye i M3-look! Der er det enten R10W eller P21/5W (mulig jeg roter litt med benevningene her nå men. Enten de normale runde, eller de korte stutte! eller Mest sannsynlig førstnevnte. Tusen takk for godt svar=) Ja, skal etter hvert ha andre baklys, bare dårli me cash fortiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 Tenkte jeg skulle komme med noen bilder, og en liten update.. Slik ser da fronten ut i mørket.. Savner virkli den andre fangeren med mye penere grøftelys.. Synst grøftelysa blir helt feil i forhold til angeleyes'a.. Min trøst får stygge baklykter, er jo at de faktisk ikke ser gale ut i mørket Andre en jeg som synest det er stygt med flashy blå lys på spilleren i bilen?(sann som jeg har) Og fikk en pakke til fra KOED Var styrestag på venstresiden, siden det var så rustet at det ikke gikk an å stille på det under 4-hjulskontrollen.. (A) Og nye støtfangerplugger, til min neste "m fanger" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Tempføleren kan jo være kveilet sammen hvor som helst siden den orginalt står plugget fast i framfangeren. Dette "festepunktet" mangler vel siden det ikke er en orginal fanger. Sånn ser en orginal tempføleren til OBC ut, lett og se med sin gule farge på både føler og kontakt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 Tusen takk Olelink, skal lete i morgen! Noen som har koblingskjema for ny btw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Komplett koblingsskjema til computerm du leter etter? http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... onvert.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 Gjerne det med Takk bmwkizn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 Å som alle vet, siden her ble stille, er bilen solgt, og 2 dager etter salg, var bilen pinneved i grøfta..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Æsj... RIP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå