daerren Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 Vurderer å kjøpe en BMW, og har sett litt på denne: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20525835 Den er ikke alt for dyr, og har ikke gått så alt for langt. Bilen ser også fin ut, som for meg, teller en god del. Ut fra annonsen synes jeg selgeren virker seriøs. Hva synes dere? Noen komentarer angående bilen? Har fått noen komentarer om at bilen er litt for dyr mtp hvor langt den har gått. Hva mener dere om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SideIn Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 fare for false rust i dører panser og bakluke sjekk for subframe disaster hvis bilen har hvert kjørt hardt, spinning å heriging. sjekk denne linken http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E46/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 Synes bilen ser bra ut,sjekk at servicer er fulgt,at selger er godt opp i førtiåra ser eg på som et pluss... velkommen til forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daerren Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2010 Det var en liten flekk under en hjulbue, men noen som sa det var lett å fikse(?). Bilen er heller ikke ungdomskjørt, rettere sagt, den er pent behandlet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daerren Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2010 Synes bilen ser bra ut,sjekk at servicer er fulgt,at selger er godt opp i førtiåra ser eg på som et pluss... velkommen til forumet Takk for det! Har fått gode anbefalinger om dette forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 fare for false rust i dører panser og bakluke sjekk for subframe disaster hvis bilen har hvert kjørt hardt, spinning å heriging. sjekk denne linken http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E46/ Nå er ikke jeg spesialist på subframe disaster, men jeg vil da ikke tro at det er så fryktelig stor sjanse for dette på en 316. Eller tar jeg veldig feil i dette? Synes foresten at bilen ser fin ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SideIn Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 fare for false rust i dører panser og bakluke sjekk for subframe disaster hvis bilen har hvert kjørt hardt, spinning å heriging. sjekk denne linken http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E46/ Nå er ikke jeg spesialist på subframe disaster, men jeg vil da ikke tro at det er så fryktelig stor sjanse for dette på en 316. Eller tar jeg veldig feil i dette? Synes foresten at bilen ser fin ut det er ikke særlig stor motor i denne skal du spinne med en slik må man bruke kløtsjen å røkke den ut. etter min mening er sjangsen for disaster tilstede. den vil tilta med økende motoreffekt bilen er ikke ungdomskjørt, sikkert ingen fare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Subframe disaster er ikke et tema på E46 316. Da skal den være kjørt ekstremt lenge med gåene foringer... På E36 derimot kan det like gjerne skje på en 316 som på 328 da gulvet ruster i filler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard2k Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Hei, har et lite spørsmål, relatert til denne annonse. Har tenkt å kjøpe meg en e46 med ikke så stor motor, og lurer på holdbarheten, altså hvor trygt er det å kjøpe en bil som nærmer seg 200k kjørte km på 316 318 320 og også de minste diesel modellene... Takk for svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svennis Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Er det bare mine øyne eller ser det ut som flere av karroseridelene er omlakkert. Ikke alle farger som er helt like, vet det er vanskelig å treffe 100% på denne bilen. Ser iallefall forskjell på skjermer og panser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå