HelgeS Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 Hei og hopp! Har en kompis med en Bmw 520i E39 der antispinn lyset lyser hele tiden og antispinnen fungerer ikke. Får ikke til å slå på antispinnen og av lyset. Noen som kjenner til dette problemet??
hanskr Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 kan vel muligens ve ein sensor som har tatt kvelden, endten gyroscopic sensoren eller rattsensoren? prøv å ohme følarane:) berre eit tips, kan nokk ve mykje anna
krutte-39 Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 har han sett under panseret og sjekka om vaieren til spjeldet e røken?
mudbug Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 Det er mange tråder om ABS og antiskrens i forum. Håper at det er kun en av føle som er gåen ellers er det ABS enhet som er gått. Du må kjøre en diagnose for å se hvilken sensoren er gått.
Yngvejos Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 Som sagt er det greiest å ta diagnose. Da får du opp hvilken føler som er defekt. På min var det hjullageret som ikke var strammet etter bytte, som resulterte i at føleren ikke alltid hadde noe å føle på.
JR-Performance Skrevet Januar 15, 2010 Skrevet Januar 15, 2010 Det er min bil det dreier seg om!.... ABS funker helt fint.. problemet oppstod da det var VELDIG kaldt ute, og bilen hadde ikke vert brukt på en stund.... Er dette en diagnose et generelt verksted kan finne feilen på, eller må den inn til BMW?...
Yngvejos Skrevet Januar 15, 2010 Skrevet Januar 15, 2010 Det er min bil det dreier seg om!.... ABS funker helt fint.. problemet oppstod da det var VELDIG kaldt ute, og bilen hadde ikke vert brukt på en stund....Er dette en diagnose et generelt verksted kan finne feilen på, eller må den inn til BMW?... Du kan ta diagnose på hvilket som helst verksted. Siden det er kulderelatert foreslår jeg at du starter med å lade batteriet helt opp. Svakt batteri kan gi mange rare feil.
JR-Performance Skrevet Januar 15, 2010 Skrevet Januar 15, 2010 var å bestillte time til diagnose idag... 10 min etterpå sjekka jeg wire opplegget som nevnt tidligere oppi her, og fant feilen:P... var bare hoppa utav sporet men tror jeg spanderer en diagnose på bilen uansett, vet aldri.. =)
krutte-39 Skrevet Januar 16, 2010 Skrevet Januar 16, 2010 var å bestillte time til diagnose idag... 10 min etterpå sjekka jeg wire opplegget som nevnt tidligere oppi her, og fant feilen:P... var bare hoppa utav sporet men tror jeg spanderer en diagnose på bilen uansett, vet aldri.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå