Bjorni92 Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Er det bare jeg som opplever dissing av BMW hele tida? Black Man Wagon, Big Money Wasted... Etter min mening bør det vel være Babe Magnet Wagon, eller rett og slett Bayerische Motoren Werken Og vanligvis så er det Wagen/Volvo eiere som disser BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Joda, hører sånt stadig vekk, og påfallende ofte når jeg ser de stygge klistremerkene av Tommy og tiger'n-tommy som pisser på en BMW logo, er den limt bakpå en sliten,dårlig styla passat eller volvo 740.. Tar ikke kritikk fra sånne mennesker særlig alvorlig jeg ass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rodeglæppen Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 hehe ja er mye dissing. har vært borti: big mexican woman, bær møkka vekk, bedre med vag, bønder med wonderbaum, bedre med volvo. har vært borti mange fine ord til bmw å da:P hvorfor skal bmw disses? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2010 Må jo være en grunn: Fordi de ikke har råd til BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Det er nok en blanding av missunlige folk, og de uten smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 hehe ja er mye dissing.har vært borti: big mexican woman, bær møkka vekk, bedre med vag, bønder med wonderbaum, bedre med volvo. har vært borti mange fine ord til bmw å da:P hvorfor skal bmw disses? Sjalusi tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rodeglæppen Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 kan nok tenkes ja:P eller som den jeg så på en sierra: hold norge rent vrak en bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2010 Eller bare omvendt "Hold Norge rent, vrak en Volvo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2010 På Broom.no leste jeg en bruktbilartikkel, der kalte de en Volvo 740 for ungdomsbil. Fra mitt synspunkt ser alle Volvoer ut som gubbebiler?! Firkanta biler fra Ikea? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Volvo Orsakar Landets Värsta Olycker lærte jeg av en svensk kollega Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2010 Haha, da er det tydeligvis én GLUP svenske her i verden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urgem3 Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Synes bare det er teit at folk disser de forskjellige bilmerkene (Lada er muligens et unntak). Folk må få ha sine egne meninger, og er det noe jeg er glad for er i verden, så er det at alle ikke mener det samme. Hvor kjipt hadde det ikke vært om alle kjørte rundt i BMW? Nei, om folk synes den slitne 240'n sin er verdens råeste bil, så er det helt greit for meg. Det viktige for meg er at JEG liker bilen jeg kjører, men desverre er det mange som bryr seg alt for mye om hva andre mener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2010 Sant det du sier, men blir irritert når det alltid er BMW som skal rakkes ned på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Hvordan går det an å bli fornærmet om noen kaller bilen din for noe? Man vet jo selv hva og hvorfor man liker en bil. Jeg tar det iallefall ikke så tungt om noen kaller bilen min for en nazivogn, black mans wagon eller annet tull.. I beste fall er det et uttrykk for ganske dårlig humor... Men om noen kan lire av seg hvor dårlige sånn og sånn er, og at "alle bmwer" har problemer med sånn og sånn, selv om de ikke har greie på hva de snakker om, DA blir jeg litt irritert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå