Gå til innhold

Dissing av BMW?

Bjorni92
 Share

Anbefalte innlegg

BMW-745iA: Hva i all verden gjør du på et bmw forum?

e30m3 er en jordebil og du vil heller ha en ROSA 240?!?

Ja vel...bra vi har forskjellig smak..

Har ingenting i mot volvo, men til dere som sier dere hører mye dritt om bmw fra volvogutta så kan dere jo svare:

"Hvis bmw er så dårlig, hvordan har det seg da at veldig mange som trimmer volvo må ty til bmw-girkasser for å få det til å holde?"

Jeg skjønner ikke hvordan det som bilintressert er mulig å mislike bmw.

Motorsterke biler med bakhjulstrekk, akkurat det vi vil ha!

veldig bra vi har forskjellig smak ja! Her er et bilde av drømmebilen min, skulle betalt gull og grønne skoger for den, men er ikke til salgs så, Har absolutt ingen forståelse for at det er så mange som vil ha m3 e30, det er jo altfor mange av den allerede, en bil MÅ skille seg ut, det er hele poenget med en bil, personlig preg og gjøre noe nytt er viktig syns jeg, en bekjent har bygd seg en 240 med riktig farge og det meste riktig, jeg ville riktignok droppa øyelokka, men "høyda" er riktig på den(helt nedpå bakken) og den er mørk rosa metallic, 30 000k xenon fra USA, kerscher carmona 16" osv, han vil ikke selge den til meg da, han har videre planer for den så :cry: syns det var litt artig når alle volvohatere(deriblant flere bmw-folk) sendte meg PM og lurte på hvem som eide denne bilen og skreiv overalt at denne ble spotta og at den var så tøff(in real vekker den oppsikt, mye mer rosa lys enn på bildet og den er blank!) Anlegget er det heller ikke noe galt med :lol:

s3n1e7y7cl2djnjmo2rj.jpg

Ja den kjerra hadde nok Jan Thomas likt.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 266
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:lol:

Z3 er jo uansett ikke noe mannfolkbil, har jo nesten ikke dreiemoment.. Som er det man behøver på bane(do-oh)....[/quote

Ser du har god greie på det smarten. Det er ikke så mange damer som kjører Z3 som jeg vet om. Men enkelte av dere får kanskje ståpikk av mannfolk og er dermed bekymret for seksualiteten deres, dermed MÅ dere hate biler uten tak for at dere skal virke mer maskuline. :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, Skoda har blitt kjempebiler de, særlig i forhold til pris, men de som husker 70-80 talls-Skoadene med luftkjølt hekkmotor og max 100 i nedoverbakkene ;)

For ikke å snakke om de gromme gamle ladaene, firkantede og raklete :D

Da det var vitser av typen "Hvordan doble verdien av din Lada? - Fyll opp bensintanken"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wacman: Litt off topic men nei jeg beholdte den :) Kjøpte meg en E34 525IX men likte den ikke så godt, føltes tung hele tiden og drakk for mye bensin (jeg kjører 99% av tiden min i Oslo sentrum, den klarte 350 km. på 80 liters tank!! 1000 lapp i uka i bensin er litt drøyt for å si det sånn). Kjøpt E34en for å selge E30en men endte opp med å beholde E30en... Angrer ikke :) Etter min mening så er E30en nesten dobbelt så god å kjøre for du kan slenge den rundt (lett bil!), selv om E34en hadde ordentlige komfort egenskaper. Men så er jeg 25 år gammel og tåler litt kjipere komfort for litt morsommere bil ;) Freude Am Fahren :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

Z3 er jo uansett ikke noe mannfolkbil, har jo nesten ikke dreiemoment.. Som er det man behøver på bane(do-oh)....

Ser du har god greie på det smarten. Det er ikke så mange damer som kjører Z3 som jeg vet om. Men enkelte av dere får kanskje ståpikk av mannfolk og er dermed bekymret for seksualiteten deres, dermed MÅ dere hate biler uten tak for at dere skal virke mer maskuline. :lol::lol:

Mr. Superbeetle var nok særdeles ironisk, og referer til den fantastiske diskusjonen om hk vs nm som var her for et lite år siden, som BMW-745iA hadde mange av sine klassiske innlegg i :wink::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...