Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lykter Hella (preface m/hvitblink) Org Xenon lamper.

Ballast følger ikke med.

Etter de er tatt av bilen er det montert nye justeringspinner. Da disse var knekt på samtlige. Glasset er ganske fint.

Speilene er originale i god stand i fargen SchwartzII, V og H

Bilder blir lagt til ved interesse.

Alle seriøse bud vurderes.

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ballastene er ganske dyre nye (1730,- hos koed) Brukte fåes tak i langt billigere.

Grunnen til at de ikke følger med er at de er blitt flyttet over på mine nye lamper.

Skrevet

ny tenner/ballast koster 3800.- ny original hos GS.. og original hos KOED kommer på 1800 inkl mva (org nr 63128387114)

Selger skal sikkert bruke dette oppigjen i facelift lyktene han skal sette inn :)

ED: flere som var oppe om natta ja:) men disse er billige. Ny slike til A6'n kommer på 7000,-

Skrevet
ny tenner/ballast koster 3800.- ny original hos GS.. og original hos KOED kommer på 1800 inkl mva (org nr 63128387114)

Selger skal sikkert bruke dette oppigjen i facelift lyktene han skal sette inn :)

ED: flere som var oppe om natta ja:) men disse er billige. Ny slike til A6'n kommer på 7000,-

Facelift lamper de er blitt brukt på ja. Muligens eg selger med noen KAMEI øyelokk. Har ikke helt bestemt meg enda...

z9pqqu2d40nwl59rrx8u.jpg

bad02eblmwmcg2oke10z.jpg

Skrevet

Hehe takk.. Men er veeeeldig usikker om eg vil ha de på... Har også sort facelift grill... som eg heller ikke kan bestemme meg for....

sl7khddby7rr405g633t.jpg

gtkubin0kx1ucaww61wk.jpg

Skrevet

Speilene er elektriske ja, med styring av glasset og ikke tilt (foldup) :wink: Du får gi meg ett bud på de.

(Gjør oppmerksom på at det er originale speil som er tilsalgs her og ikke de som er avbildet.)

Tåkelysa er ikkje tilsalgs dessverre.

Øyelokka får du gi meg ett bud på så skal eg vurdere det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...