Gå til innhold

grom e36 sedan

Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den var tøff, men E36 sedan er ikke bilen man bygger på hvis man skal skille seg ut...

Uenig. Det finnes ikke mange skikkelig pene E36 sedan her i landet, så det er absolutt ikke for sent å bygge seg en grom E36 sedan. Jeg liker best biler som ikke skiller seg ut, men som er pene og diskrete. Biler som skiller seg ut, er typiske showbiler med badlook panser, aaaltfor lave og med dekkstrekk og masse Rieger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uenig. Det finnes ikke mye pene E36 sedan her i landet, det er absolutt ikke for sent å bygge seg en grom E36 sedan. Jeg liker best biler som ikke skiller seg ut, men som er pene og diskrete. Biler som skiller seg ut, er typiske showbiler med badlook panser, aaaltfor lave og med dekkstrekk og masse Rieger.

Jeg kunne ikke vært mer enig der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg glemte meg vel litt bort, det er jo bare m-tech som er gromt inne på forumet her..
Absolutt ikke (= Men man trenger ikke like alt annet fordet ;D

Og "chrome" greia var sikkert rettet til meg. POLERT Alu da om det skal være riktig. Pent var det ikke ihvertfall når det ikke er noen andre detaljer på bilen som er slik. Er jo bare ei smørje spør du meg, men tydelig at noen liker slikt ettersom man gidder å bruke sikkert 100 000 på noe slikt (=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var tøff, men E36 sedan er ikke bilen man bygger på hvis man skal skille seg ut...

Uenig. Det finnes ikke mange skikkelig pene E36 sedan her i landet, så det er absolutt ikke for sent å bygge seg en grom E36 sedan. Jeg liker best biler som ikke skiller seg ut, men som er pene og diskrete. Biler som skiller seg ut, er typiske showbiler med badlook panser, aaaltfor lave og med dekkstrekk og masse Rieger.

Hmmm,

*badlook panser: Ikke noe jeg ville gått for selv, men kan være tøft.

*Aaaaltfor lave: No such thing :P

*Dekkstrekk: Veldig nyttig for å få plass til brede nok felger.

*Masse rieger: Der skal jeg ikke krangle ;)

Eller for å ta for oss den aktuelle bilen.

*Badlook panser: Passet veldig godt på denne. (Min mening)

*Aaaaltfor lav: Den er jo i utgangspunktet ikke noe særlig lavere enn Mysild sin 320 som har blitt veldig godt mottatt, bare fangere og sideskjørt som bygger ned en del.

*Dekkstrekk: Må nesten til for å få disse felgene på bilen, og når søkket inn i felgen fra kant til senter er stort nok til at en gjennomsnittlig 12-åring kan bo inni der, da er det GROMT.

*Masse rieger: Det eneste jeg kan se som er rieger på denne bilen er vel infinity sideskjørtene, og muligens bakrutesenkeren (men tror det er ACS)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen din er fin og ikke minst unik, ikke hør på alle ''regelrytterne'' som bare skal ha cleane biler å INGEN ting spesielt... min mening er att biler som ser ut som f.eks denne som skiller seg ut er de peneste.. å de som er uenig i meg... værsegod! men det er smak å behag :)

ps. du skal være stolt av bilen din :) UANSETT :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...