Rabies Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 jeg glemte meg vel litt bort, det er jo bare m-tech som er gromt inne på forumet her.. Det er forbudt å tenke nytt vettu... Alt som ikke allerede er gjort tusen ganger før suger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Arne Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Syns faktisk begge to var gjennomførte og veldig rå, kanskje litt stor rompe på den blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 Må si visst det skal være en sedan som er grom så må det være denne:P så nå bare ut som en vanlig mtech bil med noen fæle skjørter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Pluss panser, CsL-luke, bur, felger, interiør+++ Den var tøff, men E36 sedan er ikke bilen man bygger på hvis man skal skille seg ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Jeg er vanligvis ikke noen fan av überstyla biler, men den blå var faktisk ikke så ille utvendig. Men den hadde blitt mye penere uten badlook og kromfelger. Den sølvgrå var dritstilig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Den var tøff, men E36 sedan er ikke bilen man bygger på hvis man skal skille seg ut... Uenig. Det finnes ikke mange skikkelig pene E36 sedan her i landet, så det er absolutt ikke for sent å bygge seg en grom E36 sedan. Jeg liker best biler som ikke skiller seg ut, men som er pene og diskrete. Biler som skiller seg ut, er typiske showbiler med badlook panser, aaaltfor lave og med dekkstrekk og masse Rieger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Uenig. Det finnes ikke mye pene E36 sedan her i landet, det er absolutt ikke for sent å bygge seg en grom E36 sedan. Jeg liker best biler som ikke skiller seg ut, men som er pene og diskrete. Biler som skiller seg ut, er typiske showbiler med badlook panser, aaaltfor lave og med dekkstrekk og masse Rieger. Jeg kunne ikke vært mer enig der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 nå er det jo ikke chrom felger heller da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 jeg glemte meg vel litt bort, det er jo bare m-tech som er gromt inne på forumet her..Absolutt ikke (= Men man trenger ikke like alt annet fordet ;DOg "chrome" greia var sikkert rettet til meg. POLERT Alu da om det skal være riktig. Pent var det ikke ihvertfall når det ikke er noen andre detaljer på bilen som er slik. Er jo bare ei smørje spør du meg, men tydelig at noen liker slikt ettersom man gidder å bruke sikkert 100 000 på noe slikt (= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Den var tøff, men E36 sedan er ikke bilen man bygger på hvis man skal skille seg ut... Uenig. Det finnes ikke mange skikkelig pene E36 sedan her i landet, så det er absolutt ikke for sent å bygge seg en grom E36 sedan. Jeg liker best biler som ikke skiller seg ut, men som er pene og diskrete. Biler som skiller seg ut, er typiske showbiler med badlook panser, aaaltfor lave og med dekkstrekk og masse Rieger. Hmmm, *badlook panser: Ikke noe jeg ville gått for selv, men kan være tøft. *Aaaaltfor lave: No such thing *Dekkstrekk: Veldig nyttig for å få plass til brede nok felger. *Masse rieger: Der skal jeg ikke krangle Eller for å ta for oss den aktuelle bilen. *Badlook panser: Passet veldig godt på denne. (Min mening) *Aaaaltfor lav: Den er jo i utgangspunktet ikke noe særlig lavere enn Mysild sin 320 som har blitt veldig godt mottatt, bare fangere og sideskjørt som bygger ned en del. *Dekkstrekk: Må nesten til for å få disse felgene på bilen, og når søkket inn i felgen fra kant til senter er stort nok til at en gjennomsnittlig 12-åring kan bo inni der, da er det GROMT. *Masse rieger: Det eneste jeg kan se som er rieger på denne bilen er vel infinity sideskjørtene, og muligens bakrutesenkeren (men tror det er ACS) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320_e30 Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 bilen din er fin og ikke minst unik, ikke hør på alle ''regelrytterne'' som bare skal ha cleane biler å INGEN ting spesielt... min mening er att biler som ser ut som f.eks denne som skiller seg ut er de peneste.. å de som er uenig i meg... værsegod! men det er smak å behag ps. du skal være stolt av bilen din UANSETT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Jeg mener sedan`n kler best orginalt stæsj, moderat er vel stikkordet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Den var jo bare råååå fin! M-tech er fint, men at folk tenker utenfor boksen og får det til er finere synes jeg Denne var bare døds rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Helt rå! Rette stuket på denne. Lav som mulig med breie felger. Er ikke hverdagskost med ACS Type 2 i den dimmen og utførelsen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Likte igrunn ikke stylingen noe serlig... Men senken og felgene var helt rått =) Men nå blir jo jeg mer og mer forelska i bilen jo nermere bakken den er =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå