canbmw Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 jeg glemte meg vel litt bort, det er jo bare m-tech som er gromt inne på forumet her.. Det er forbudt å tenke nytt vettu... Alt som ikke allerede er gjort tusen ganger før suger det er ikke forbudt å style bmw e36 med noe annet enn M-tech;) men det er bare stygt med nesten alt andre type fangere osv. jeg mener M-tech er ganske orginalt men det er det som kler bilen mest, vis man overstyler med plast deler her og der så blir det harry med en jævla gang. det er veldig trist med e36. skulle ønske styling folka kunne bruke hue bedre og lage PENE styling deler til e36 utenom m-tech. det fins noen drit fine 'aftermarked' styling deler men da er det pass formen. idiotene klarer ikke å lage presise deler!!!! jeg er ikke M-fan men det er det som passer best oftest;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Ser dette så galt ut da? greit det er min bil, men var i grunn lei av x antall bmwer som ser helt prikk like ut. (vingen er noe drøy, det vet jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Den var pen Christer! Der står jo ihvertfall ting i sammenheng da. I motsettning til den blå bilen. Pen bil! Eneste jeg kan pirke på er at jeg heller ville hatt listene rundt bilen sorte ;D Siden det er sorte detaljer rundt vinduene osv. Men thats it! Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Den var pen Christer! Der står jo ihvertfall ting i sammenheng da. I motsettning til den blå bilen. Pen bil!Eneste jeg kan pirke på er at jeg heller ville hatt listene rundt bilen sorte ;D Siden det er sorte detaljer rundt vinduene osv. Men thats it! Pen bil i grunn en veldig enkel grunn til at listene er lakka, pga rieger har ikke løse lister så hadde blitt mye pirk å maskere `listene` på fangerne og siden lakke de sorte, da man ville sett forskjell fra lakken på fangern til den matte plasten på listene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joel KV Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Pluss panser, CsL-luke, bur, felger, interiør+++ Den var tøff, men E36 sedan er ikke bilen man bygger på hvis man skal skille seg ut... så man skiller seg ut om man bygger på en cupe som Alle andre bygger på? syntes ikke det er og skille seg ut jeg. er vel heller og gjøre som alle andre bare får og få det "litt" mer sportslige utsene. hvor ofte ser du en grisegrom sedan? ikke ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Er ikke ofte jeg ser en grisegrom E36 sedan, men relativt ofte jeg ser grisegromme E36er. Dvs at E36 er ikke bilen for de som vil skille seg ut fra mengden av styla/trimma biler... De kan bli veldig gromme, men det meste har blitt gjort før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banan Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 litt info:polished AC Schnitzer Typ II rims on the front 9,5x18" with 215/35, 10x18" with 225/35 on rear, H.P.S. airride, M3 seats with e60 Leather, etc. source: http://www.stanceworks.com/forums/showthread.php?t=1952 Har lyst på de baklyktene han har på det nederste bildet, men er de "hjemme" sotet oppe på blinken? Alle settene jeg finner er bare litt antydning til sotet. Syns de han hadde var så mørke som jeg vil ha di. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 De nederste ser ut som vanlige lykter med orange blink som er hjemmesota ja. Jeg syns det ser billig ut og ville heller gått for en annen type, f.eks den andre han hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Pluss panser, CsL-luke, bur, felger, interiør+++ Den var tøff, men E36 sedan er ikke bilen man bygger på hvis man skal skille seg ut... Man kan vel ikke skille seg ut generelt i noen e36, fins mange og mye div styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Er ikke ofte jeg ser en grisegrom E36 sedan, men relativt ofte jeg ser grisegromme E36er. Dvs at E36 er ikke bilen for de som vil skille seg ut fra mengden av styla/trimma biler... De kan bli veldig gromme, men det meste har blitt gjort før dette må være den rareste tankegangen jeg har hørt om, du liker ikke e36 siden de ikke skiller seg ut, men vurderer e30? wtf? e36 er en mye bedre bil enn e30 på alle mulige måter, kunne tenkt meg 325tds e36 faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Kunne gjerne hatt en E36 M3 jeg, men det er et sinnsykt oppbrukt karosseri når det kommer til styling (som de fleste entusiaster gjør i større eller mindre grad) E36 er en bedre bil enn E30 til vanlig bruk og kjøring ja, men du kan ikke nekte for at en E30 med litt motor er sinnsykt artig å leke seg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 kan være enig med deg der Spinx! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 Kunne gjerne hatt en E36 M3 jeg, men det er et sinnsykt oppbrukt karosseri når det kommer til styling (som de fleste entusiaster gjør i større eller mindre grad)E36 er en bedre bil enn E30 til vanlig bruk og kjøring ja, men du kan ikke nekte for at en E30 med litt motor er sinnsykt artig å leke seg med nei, er enig der, morsomt leiketøy, MEN man styler jo ikke en BMW, man senker MAKS og får på breie små kantfelger(17") kantfelger slik at stuket blir perfekt, så litt detaljer som lakk osv, men nok om det, GENERELT sett så er e36 bedre, det må mer hk til for at det skal gå bra, men det fins deler nok, kompressor/turbopakker osv osv Det er en mer kurrant bil rett og slett, både e30 og e36 er sinnsykt oppbrukt, så derfor er det ganz egal hvem man velger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 jalla jalla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 Jeg må bare si at jeg rett og slett elsker når folk kommer med saklige innlegg som virkelig bidrar til diskusjonen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå