mropsahl Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 hei tenkte jeg skulle lage en liten tråd om bilen til fatter'n siden det ikke finnes så mange å se av den her i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 z1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2010 det gikk jo litt for fort sett sånn før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Siden dette er ett Bmw forum, så skal det godt gjøres at slikt ikke blir tatt kjapt som fy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Få ut noen skikkelige bilder da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2010 ja det gikk drit fort skal legge ut noen ordentlige bilder snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2010 litt intriør også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Er dette forumets eneste Z1? Okei, eieren er ikke med her, men nesten Traff på en lang rekke med disse i Bergen for mange år siden. Det var en gjeng tyskere (sikkert en klubb) som var på tur til Nordkapp. Det er jo egentlig en ganske snedig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 det gikk jo litt for fort sett sånn før? seff, er en på forumet her som kaller seg Z1, han har jo også en edit: denne er vel kanskje han sin? ser det er samma flekken på passasjersetet som han hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Z1 her på forumet sin Z1 har ikke skilter med norske flagg mener jeg å huske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2010 om det er hans gamle det veit jeg ikke, den ble kjøpt for ca 1 1/2 år siden. var ikke i så veldig bra stand da den ble kjøpt.. dårlig i lakken og lyktene satt ikke helt som de skulle osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Gøy med en slik bil på forumet, er det m20b25 i disse? Litt usikker på om jeg liker utseende dog, er vel i beste fall interessant eller futuristisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2010 Gøy med en slik bil på forumet, er det m20b25 i disse?Litt usikker på om jeg liker utseende dog, er vel i beste fall interessant eller futuristisk.. ja er m20b25 i dem ja syns sjøl at den ser rar ut på bilder, men i virkeligheten er den noe heelt annet! og ikke minst morsom å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Litt tøffe stoler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå