Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 372
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

I går gikk turen til Lillehammer for å delta i bursdag, bilen funket strålende hele veien opp, et par prøveturer med ivrige slektinger samt hele veien hjem igjen. Kan tru det ble et par-tre forbikjøringer på E6n. Stakk innom treffet på XXL bygget ved Jessheim, der ble iallefall det siste som var igjen av dekkene brukt opp, så nå er jeg jaggu fornøyd med bilen hittil. :)

Håper noen har film fra treffet. :)

Skrevet

hehe :P m88 fikk jobba litt utpå plassen der den og.. eksosen var rød til INN på bakpotta :P

til neste år så komemr nok min på veien og :D har ikke plan om å stresse med den så blir nok ikek så mye mer kjøring i år med den nei..

Skrevet
hehe :P m88 fikk jobba litt utpå plassen der den og.. eksosen var rød til INN på bakpotta :P

til neste år så komemr nok min på veien og :D har ikke plan om å stresse med den så blir nok ikek så mye mer kjøring i år med den nei..

Hehe, den fikk kjørt seg ja! :P

Tar litt tid med dissa bila, men blir bra til slutt. Blir nok litt diverse oppgraderinger på 28`n min i vinter og. :)

• 3 weeks later...
Skrevet

Legger ut noen bilder fra helga på Gatebil. Prøvde en 3.64 diff, og bilen ble en helt annen bil! Virket som jeg hadde 50hk til, kontra den andre på 3.15 utv. :P

Bilen funka perfekt, vanntemp og oljetemp lå på normalt nivå, med panser oppe, skifta kun hjul. :)

zvw41b57mqx9j4mfx7ie.jpg

Camp`en :P

097indmdxpm5buhgzve1.jpg

q29fhndvk659n3v69wqz.jpg

ucsnhagthg2o9b479j1l.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...