Kristian H. Foss Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Skrevet Desember 15, 2010 Bare til å dimme vel?Best hjemme! Har du vært i militæret ?? Det er ikke så ille for å si det mildt. NB: Menig Foss, du skal være klar over at ikke alle får den jævla lastebil lappen. Med mindre du er lærling på transport eller har ordna med det på forhånd, er du ikke garantert lastebil lappen i CSS... Er vel rundt 70-80 % som får den, sånn var det da jeg var der før det tragiske reglementet rundt sjåfør kurs ble innført. Vet ikke om like mange får den nå? Bedre å kjøre 338 enn lastebil vøtt Uff han er litt "mafia" han jan johansen? Han som stikker av med 90% av penga til folk i CSS, samband og dissa flyfolka EDIT: egentlig burde du droppa CSS og heller prøvd deg på 2 bataljon på skjold haha, stridsbataljon det, masse mer skyting og action sikkert Var da noen som fikk lastebillappen der og... Skjold er avsides da. Bardufoss er jo reine sentrum iforhold. Ja, er forberedt på at jeg kansje ikke får ta lappen. Men det er eneste grunnen til at jeg gidder å dra opp dit. Håper jeg er av de heldige. Kan jo sikkert flyttes litt rundt der oppe også som du sier, men Skjold er nok ikke verdens navle, hehe. Mulig jeg kan få skriv fra jobben om at jeg trenger lappen.
Kristian H. Foss Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Skrevet Desember 15, 2010 Bare til å dimme vel?Best hjemme! Har du vært i militæret ?? Det er ikke så ille for å si det mildt. NB: Menig Foss, du skal være klar over at ikke alle får den jævla lastebil lappen. Med mindre du er lærling på transport eller har ordna med det på forhånd, er du ikke garantert lastebil lappen i CSS... Er vel rundt 70-80 % som får den, sånn var det da jeg var der før det tragiske reglementet rundt sjåfør kurs ble innført. Vet ikke om like mange får den nå? Bedre å kjøre 338 enn lastebil vøtt Uff han er litt "mafia" han jan johansen? Han som stikker av med 90% av penga til folk i CSS, samband og dissa flyfolka Virka som de fleste med iq nok til å åpne ei dør fikk mulighet til å få lappen! Må søke TT-troppen. Så får du leke med de største bilene .... CSS blir nok bra skal du se Gjelder nok å stå på litt der ja. TT-troppen, er det de som kjører de lengste hengerene som frakter stridsvogner etc?
Kristian H. Foss Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Skrevet Februar 14, 2011 Fant en liten filmsnutt av bilen min her om dagen, er fra et treff i fjor sommer. Artig å se igjen gitt.
matss Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Haha, må glise hver gang jeg hører du holder den på sperra 0:32 uti klippet:P Gromt!
Kristian H. Foss Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 Haha, må glise hver gang jeg hører du holder den på sperra 0:32 uti klippet:P Gromt! Hehe. Smågromt det ja.
Kristian H. Foss Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 Fått nytt hydraulisk håndbrekk fra Kollevold i dag, virker som det er helt ok, med Wilwood pumpe osv. o
rakett Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 samma brekket som jeg har det... Fra driftworks. Pumpa er grei, men håndtaket er bare søppel... Tynt aluminium som bøyer seg når du drar hardt i det. Jalla ass. Kompis av meg kjøpte h. brekk fra england for 1000 spenn, var sykt gromt med kult håndtak i ekstrudert alu profil som var høl borra og overflatebehandla, og med uniballs i leddet mellom håndtak og pumpe... Husker ikke helt merket på det :S
M3 Yngve Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Dette er god brekket. http://www.compbrake.co.uk/Brakes/HandB ... _1050.html
rakett Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Stemmer helt perfekt! Var compbrake jeg hadde på tunga, men turte ikke skrive det i tilfelle jeg bommet. Det er et bra kjøp, til alle de som vurderer h brekk!!!
Kristian H. Foss Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 Jaså ja, mulig det er dårlige greier. Får prøve det og se hvordan det fungerer.
skrokkis Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 BRA prosjekt går nok greit denna ja mulig jeg skal gjøre det samme om ett par år men passa diffen fra 5 serie e28 rett på e30 traversen?
Kristian H. Foss Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Skrevet Mars 13, 2011 Rå maskin.! blir den å se i området eller? Jada, kjørte den veldig mye i fjor sommer og høst. Skal hente ut skiltene igjen i mai mnd en gang tipper jeg. Kan sikkert få sitte på en gang da vettu Myrvang.
Kristian H. Foss Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Skrevet Mars 13, 2011 BRA prosjekt går nok greit denna ja mulig jeg skal gjøre det samme om ett par år men passa diffen fra 5 serie e28 rett på e30 traversen? Utifra hva jeg vet så skal 188 / store diffen passe på E28, like bra som E30/E34.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå