destroyy Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 Hva er fordelen / ulempen med en slik beholder til veske på brekket?
Kristian H. Foss Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Skrevet Mars 13, 2011 Hva er fordelen / ulempen med en slik beholder til veske på brekket? En kollega som kjøpte brekk til seg selv og meg, hadde en liten plan på at vi med dette skulle kjøre et rør bakover, og ikke hente væske fra et annet rør. Veit ikke hvordan dette vil fungere, men skal gi det et forsøk.
Myrvangen Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 Rå maskin.! blir den å se i området eller? Jada, kjørte den veldig mye i fjor sommer og høst. Skal hente ut skiltene igjen i mai mnd en gang tipper jeg. Kan sikkert få sitte på en gang da vettu Myrvang. Det skal jeg huske på, isåfall blir d det råeste jeg noen gang har sitti på med iallefall Har aldri sett deg kjøre E30'n før Men digger E28'n din
Kristian H. Foss Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Skrevet Mars 13, 2011 Rå maskin.! blir den å se i området eller? Jada, kjørte den veldig mye i fjor sommer og høst. Skal hente ut skiltene igjen i mai mnd en gang tipper jeg. Kan sikkert få sitte på en gang da vettu Myrvang. Det skal jeg huske på, isåfall blir d det råeste jeg noen gang har sitti på med iallefall Har aldri sett deg kjøre E30'n før Men digger E28'n din Morro å høre. Kjørte E30 mest når det var diverse treff eller på kveldstid, litt stas å kjøre E28, er mange som glor litt da, er blitt litt for sjeldne biler nå dessverre.
CV-Erik Skrevet April 9, 2011 Skrevet April 9, 2011 http://s231.photobucket.com/albums/ee22 ... G_0354.mp4
Kristian H. Foss Skrevet April 9, 2011 Forfatter Skrevet April 9, 2011 Se der ja! Artig! Kjedelig at polisen kom så fort, må si han med coupen og jeg hadde flaks i forhold til han med den hvite Volvoen.
CV-Erik Skrevet April 9, 2011 Skrevet April 9, 2011 Se der ja! Artig! Kjedelig at polisen kom så fort, må si han med coupen og jeg hadde flaks i forhold til han med den hvite Volvoen. Hehe Du ga deg i rett tid ja! Grom bil!
Kristian H. Foss Skrevet April 9, 2011 Forfatter Skrevet April 9, 2011 Takk for det folkens! Kunne på en måte solgt den for rett sum, men kjenner jeg har blitt altfor glad i den igjen nå etter noen få kjøreturer.
NeonMuffler Skrevet April 9, 2011 Skrevet April 9, 2011 hehe, hva hadde noe sånt ligget på i pris egentlig? er på jakt etter lekebil/banebil, som feks e30 med s36/s38/s50/s52 motor osv
Kristian H. Foss Skrevet April 9, 2011 Forfatter Skrevet April 9, 2011 hehe, hva hadde noe sånt ligget på i pris egentlig? er på jakt etter lekebil/banebil, som feks e30 med s36/s38/s50/s52 motor osv De ligger i relativt høy prisklasse egentlig, men er nok billigere å kjøpe bil og motor hver for seg.
NeonMuffler Skrevet April 9, 2011 Skrevet April 9, 2011 ja regna med det hehe, men trenger noe som er kjørbart, har ikke tid til enda et prosjekt hehe
Kristian H. Foss Skrevet April 9, 2011 Forfatter Skrevet April 9, 2011 ja regna med det hehe, men trenger noe som er kjørbart, har ikke tid til enda et prosjekt hehe Ja, da kan det fort bli over 50. Men er helt latterlig mye morro for pengene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå