Kristian H. Foss Skrevet April 28, 2012 Forfatter Skrevet April 28, 2012 Var så heldig å få et klistremerke av bmwgrace. Denne bilen trengte et slikt merke! Sjefen sjøl monterer stickers på bildene.
bmwgrace Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Kristian, kan vi ikke lufte denne i daag? Gira å kjøre noe gromt etter Vårmønstringa.
bmwp0wer Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Gromt? haha er ikke alle som har m88 vettu morty heeh
bmwgrace Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Gromt? haha er ikke alle som har m88 vettu morty heeh Er ikke s38 en oppdatert utgave av M88? Just curious..
Pedi Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Gromt? haha er ikke alle som har m88 vettu morty heeh Er ikke s38 en oppdatert utgave av M88? Just curious.. Jo, det er det. Og no offence til Morty her, men dette gjenspeiler litt det som jeg har vært med på å diskutere på dette forumet i 8 år snart. S38 i en E30 er gromt. Samme med S50 i e30, det er også gromt. Å feks ha en 340hk 3.8 liters motor i en E30 er for hvermansen som suser rundt i en vanlig bil, om det er enten en Opel Combo arbeidsbil eller en E46 318 - så er det gromt. I dag som internett styrer hverdagen vår, så er det lett å tro at siden det kanskje finnes feks 500 stk BMWer med hester mellom 500 og 1000 hk (bare for å ta et tall) - så MÅ det tydeligvis være store ord som TURBO, KOMPRESSOR, 2 BAR, osv osv... Og det 500 bilene gjenspeiler ikke hverdagen. Med over 300 hk i en E30, så har du mer enn de aller aller fleste. Ta feks bilen til kompisen min, Mr Thunegutt. Det er en flott og gjennomført bil. For 10 år siden så var den dødsrå, med M5 motor i. Helt sjefs. I dag er den kompressormatet med S54-hjerte og 500+ hester. Så idag er den dødsrå. Igjen. Men hvis han hadde stappa oppi en S38 igjen, så hadde vel 99% sagt: "What??? Skal du "bare" ha en S38 3.8l i den???" Og altfor mange hadde mest sannsynlig mista litt av trua på en måte... Men egentlig så er den like dødsrå som før, bare at publikum kun skriker etter hester og bar... Bilen hadde fremdeles hatt 3.8 liter og 340 hk i en E30, som er dobbelt så mye hester som en 325i kom ut med... Så kall meg gjerne en gammel Retro-løk den som vil, jeg tåler det. S38 i E30 er rått. Samme er M88 i E28 også. Det er jo klart at S38/M88 ikke river skinnet av pølsa i noen av tilfellene, men er det det som er kravet for at noe skal være gromt??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå