Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 372
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

dette ser ut som eit spenendes prosjekt skal følge med her :) har du bilder av bilen som delene skal på ? :D

Skrevet
dette ser ut som eit spenendes prosjekt skal følge med her :) har du bilder av bilen som delene skal på ? :D

Kjøpte bilen i går, :D En 90`318is. OLEZZ og jeg hentet den i Trondheim og kjørte den hjem, den skal snart demonteres og få litt diverse oppgraderinger. Bilen er på ingen måte et smykke, litt lakkrust osv, men ingen farlig rust. Skal nok lakkeres med tiden.

DSC09969sladd.jpg

DSC09982sladd.jpg

Skrevet
Gratulerer, det så ut som et utmerket utgangspunkt! Blir det motorskifte med en gang?

Takk. Stort sett alt virker og ser ut til å være en grei bil. Skal begynne til helga forhåpentligvis :) Utseende blir prioritrert så fort bilen er klar til bruk. :)

Skrevet

Var ute en tur med den svarte bilen i går kveld med noen kompiser. Kjøpte prøveskilt og tok en tur mot Lillestrøm, oppover i Rælingstunellen var eneste mulighet for skikkelig feste.

Ganske kald tur uten varmeapparat, men er det M-power, så er det M-power.

Skrevet

Må si jeg ble overrasket over draget! Var noe helt annet i virkeligheten, enn når jeg ser på filmen nå :P Gleder meg til sommer og bedre veigrep nå ;)

Skrevet
Var ute en tur med den svarte bilen i går kveld med noen kompiser. Kjøpte prøveskilt og tok en tur mot Lillestrøm, oppover i Rælingstunellen var eneste mulighet for skikkelig feste.

Ganske kald tur uten varmeapparat, men er det M-power, så er det M-power.

Legger ved en liten filmsnutt, med en som filmer, og en annen ganske entusiastisk passasjer. :P

Må si jeg ble overrasket over draget! Var noe helt annet i virkeligheten, enn når jeg ser på filmen nå :P Gleder meg til sommer og bedre veigrep nå ;)

Ja, blir annerledes å se det på film. :)

Skrevet
Gleder meg til å følge med, sinnsykt rått prosjekt :D

Stå på :!::!: , blir den å se på noen treff i sommer da?

Takker og bukker! :) Skal kjøre med den på de fleste bil-treffene i østlands-området til sommeren, hadde vært morsomt å fått prøvd den på noen bane-treff også. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...