Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da vi løftet ut motoren, datt motorfestet på eksossiden i gulvet. Innfestningen i traversen har revna, så jeg må nok flytte over den også fra den svarte bilen. Greit å ha en delebil :)

Ble desverre bare mobilbilder i dag.

r01cd9wmmzzczx7lcmoe.jpg

knbeqyad1o3cakuftnaf.jpg

075r3coz5vazgtrwgp2h.jpg

• Svar 372
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hvorfor valgte du ikke å sette bitene over i et karosseri med 6er fra fabrikken? det har kanskje mindre å si for du har planer om å skifte motor hvert 2. år pga eu, og risikerer hel\delvis avkorting ved behov for forsikring?

og attpåtill en sjedenhet som 318is da gitt.. bedre å bruke en bil med skrot40 da, de er jo også endel billigere enn en 318is, men det er jo dine penger ;) lykke til

Skrevet

Greit å flytte alt over i en bil som er helt lik.

Har jo ingenting å si om bilen har sekser fra før, bilen har jo fortsatt 200hk mer enn den skal.

Skrevet
Hvorfor valgte du ikke å sette bitene over i et karosseri med 6er fra fabrikken? det har kanskje mindre å si for du har planer om å skifte motor hvert 2. år pga eu, og risikerer hel\delvis avkorting ved behov for forsikring?

og attpåtill en sjedenhet som 318is da gitt.. bedre å bruke en bil med skrot40 da, de er jo også endel billigere enn en 318is, men det er jo dine penger ;) lykke til

Som Olezz sier over her, så har den allerede for mye effekt, jeg skulle ha coupe, og når det da lå en 318is ute, med kul farge osv, valgte jeg denne. Den svarte bilen er også 318is, så det meste er likt. Tror ikke jeg skal ha denne bilen i all evighet, og hvem har sagt at eu skal bli noe problem? :)

Skrevet

morsomt prosjekt :)

Skal selv sette igang med et identisk prosjekt, dvs jeg har en preface 320 coupe, som jeg skal ha B38 nedi :) Men jeg står ute og skrur, så får ikke begynt før været bedrer seg.

Litt morsomt er det at jeg sendte en mail til den svensken som solgte bilen du har nå. Fikk endel bilder fra da han overhalte s38'en. Kan kanskje grave fram det om du er interessert :) Lurte på å kjøpe den bilen selv da den lå på blocket, men droppet det.

Kjøpte meg heller en komplett m5 :)

Skrevet
morsomt prosjekt :)

Skal selv sette igang med et identisk prosjekt, dvs jeg har en preface 320 coupe, som jeg skal ha B38 nedi :) Men jeg står ute og skrur, så får ikke begynt før været bedrer seg.

Litt morsomt er det at jeg sendte en mail til den svensken som solgte bilen du har nå. Fikk endel bilder fra da han overhalte s38'en. Kan kanskje grave fram det om du er interessert :) Lurte på å kjøpe den bilen selv da den lå på blocket, men droppet det.

Kjøpte meg heller en komplett m5 :)

Hehe, verden er ikke stor. Hadde vært artig å sett litt bilder fra det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...