Kristian H. Foss Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Skrevet Mars 2, 2010 Nei, blir nok å få alt til å virke som 1st pri. Må bare få 3,8n ned i den røde så begynner ting å bli morsomt.
Kristian H. Foss Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Skrevet Mars 3, 2010 Fikk en liten pakke i dag også, denne gang fra Kimmit. 16" el.vifte og shortshift.
Kristian H. Foss Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Skrevet Mars 9, 2010 Da kan det se ut som at jeg har litt problemer med radiatoren. Den er for stor, så legger den ut til salgs og håper å få kjøpt en radiator fra e28 med m30. Håper de som evt har en liggende tar kontakt.
sladjan Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 Gromt prosjekt du har på gang her. Den motoren er bare versting i en e34, i e30 kan jeg ikke tenke meg en gang hehe
Kristian H. Foss Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Skrevet Mars 10, 2010 Gromt prosjekt du har på gang her. Den motoren er bare versting i en e34, i e30 kan jeg ikke tenke meg en gang hehe Takk. Det sparker fra veldig bra synes jeg.
Ajern Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 bra prosjekt du har gående! gleder meg te å se den ferdig!
Kristian H. Foss Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Skrevet Mars 11, 2010 bra prosjekt du har gående! gleder meg te å se den ferdig! Skal bli spennende å se om den er ferdig til sommeren!
Kristian H. Foss Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Skrevet Mars 12, 2010 Da har det blitt litt skruing igjen. Mildere i været, så da kom arbeidslysten snikende sammen med fri-fredagen. Har hatt hjelp av Olezz i dag med å ta ned bakstillinga på den røde bilen, samt tatt ut styreenheter og alt av ledningsnett fra den svarte bilen. Alt er klart for å løfte ut motor i morgen, med unntak av litt småting under bilen. Beklager dårlig bildekvalitet, skal ta med bedre kamera i morgen.
Kristian H. Foss Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Skrevet Mars 13, 2010 Endelig er motoren ute. Var litt slit å få motoren ut, men det gikk til slutt. Motoren er knusktørr, ingen lekkasjer overhodet. Motoren er tross alt påkostet over 15k i overhaling før den ble satt i bilen. Det er mye lettere å se hva som er blitt gjort for å få motoren til å passe, så nå er pågangsmotet på topp. Litt bilder av den andre bilen. Blir nye dempere selvfølgelig.
Kristian H. Foss Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Skrevet Mars 14, 2010 Har i dag plukket ned bakstillinga på donorbilen, der skal det helt klart bli nye foringer. Ellers tok jeg bilde av ledningene til vanntemp-sensoren som fører til styreenheten, de var ikke bra, så her kan jeg ha svaret på hvorfor motoren går så fett hele tiden, samt lei å starte ved varm motor osv. Skal få fikset opp litt i ledningsnettet etterhvert.
Kristian H. Foss Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Skrevet Mars 18, 2010 Demonterte bakstillinga her om dagen, og fikk nye foringer i dag. Skal montere dette sammen igjen så fort som mulig etter helga.
Kristian H. Foss Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Skrevet Mars 22, 2010 Hentet E28 M5 termostathuset fra GS på posten i dag. Det hadde jaggu en fin pris, men skal nok se at det er verdt det til slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå