Kristian H. Foss Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Skrevet Mars 26, 2010 Bestemte meg brått for å selge Volvoen, siden den snart skal inn på eu. Den dro av sted på torsdag, og hentet meg ny bruksbil samme kveld. En E28 520i. Meget fornøyd hittil. Skal prøve å få det rette "Hai-stuket" med litt senk og greie hjul.
Kristian H. Foss Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Skrevet Mars 28, 2010 Har i dag vært en tur på jobben og presset ut gamle slitne foringer, mot nye GS performance og Powerflex til bakstillingen. Glad jeg gjorde dette, da de gamle var helt ferdige.
Kristian H. Foss Skrevet April 5, 2010 Forfatter Skrevet April 5, 2010 Har kommet over en M-tech 2 vinge til e30n. Denne skal på når bilen blir lakkert til høsten.
Kristian H. Foss Skrevet April 5, 2010 Forfatter Skrevet April 5, 2010 Fått nytt senkesett fra GS. Spax med 28trinns hardhetsjustering. Blir spennende å se hvordan det blir på haien, samt 17" M-contour felger
Kristian H. Foss Skrevet April 5, 2010 Forfatter Skrevet April 5, 2010 Håper på det. Blir spennende å se i morgen;)
Kristian H. Foss Skrevet April 11, 2010 Forfatter Skrevet April 11, 2010 Nye sommerhjul og senk på e28n. Bilen ble sinnsykt stiv med spax og lavprofil. Tror jeg blir nødt til å justere ned på stivheten.
sladjan Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 Ble kul den e28'en. Skulle hatt den litt lenger ned framme eneste
Kristian H. Foss Skrevet April 11, 2010 Forfatter Skrevet April 11, 2010 Ble kul den e28'en. Skulle hatt den litt lenger ned framme eneste Takk Sladjan! Det sitter 235.45.17 fremme, de skal bli byttet mot 215.40.17 da blir den litt lavere tror jeg. Får se om jeg kan senke den litt til på et vis.
Kristian H. Foss Skrevet April 20, 2010 Forfatter Skrevet April 20, 2010 Har i dag sandblåst og grunnet traversen etter at Olezz har sveiset skaden som vist tidligere i tråden. Skal lakkeres svart i morgen, og forhåpentligvis montere radiator samt vifte og bremsekraftforsterker i bilen. På tide å få motoren på plass i den andre bilen nå.
Evenol Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 Det ble bra til slutt ja! Blir gromt å få E30'n på veien
Kristian H. Foss Skrevet April 29, 2010 Forfatter Skrevet April 29, 2010 Vifte og radiator er ferdig tilpasset og montert, gjort litt småting i dag og i går. Planen er å få motoren i bilen på lørdag. Det som da gjenstår i grove trekk er å tilpasse div slanger til vannsystem og el.nett. Så om noen har eller vet om en god oversikt over ledningsnett for S38 i E30 (318is om det har noe å si.), hadde det kommet veldig godt med!
Østgaard Skrevet April 30, 2010 Skrevet April 30, 2010 Rått prosjekt dette Blir nokk en artig bil når den er ferdig Stilig bruksbil også. Stå på videre, fortsett med bilder
Kristian H. Foss Skrevet April 30, 2010 Forfatter Skrevet April 30, 2010 Rått prosjekt dette Blir nokk en artig bil når den er ferdig Stilig bruksbil også. Stå på videre, fortsett med bilder Morsomt å få gode tilbakemeldinger! Er ikke veldig lenge til det er mulig å prøve en tur nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå