Kristian H. Foss Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Skrevet Juni 13, 2010 så nå blir det børnestriper overalt i nærområdet? Ja, det skal jeg love deg!
Kristian H. Foss Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Skrevet Juli 2, 2010 Vært litt treig med update i det siste, bilen er oppe og går, alt funker perfekt, men sliter litt med tempen med bil i ro, noe jeg hadde forventet også. Synes bilen går meget bra, og har montert 40% diffbrems. Kjørte en tur på banen på Gardermoen med BMWCCN sist søndag, da med åpen diff, men det var morsomt likevel. Bilen er ikke spes pen utvendig om dagen, men skal se hva jeg får gjort i ferien, så den ser litt bedre ut, enn så lenge denne sommeren. Skal slenge ut et par filmklipp til i helga. Filmklipp.
E30_Dale Skrevet Juli 2, 2010 Skrevet Juli 2, 2010 Syns du skal slenge ut et skikkelig burnefilm . Var litt dårlig kvalitet på den filmen...
winchester Skrevet Juli 2, 2010 Skrevet Juli 2, 2010 Syns du skal slenge ut et skikkelig burnefilm . Var litt dårlig kvalitet på den filmen... +1
Kristian H. Foss Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Skrevet Juli 3, 2010 Ja, enig med dere. Skal se om det blir litt filmer osv nå straks. Skal på trackday i morra, så blir nok litt film der.
Kristian H. Foss Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Skrevet Juli 4, 2010 Denne så ut til å fungere meget bra i dag! Ja! Funket over all forventning, er nok ikke bilen det står på, men mine kjøreferdigheter. Var sinnsykt morro å få testet bilen skikkelig. Synd at en morken vannslange sprakk etter 6-7 runder. Kjørte du i dag?
Kristian H. Foss Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Skrevet Juli 7, 2010 Litt bilder av diff skiftet: Skal skifte foring. Powerflex foring. Etter jeg skiftet denne, sluttet bakstillinga å hoppe når jeg spola. LSD diff til venstre og den gamle åpne diffen til høyre, denne er nå sveiset siden den ulet værre en værst. Backup-diff. På siste verset denne innmaten her. Var så uheldig å knekke giroverføringa, var sprekt før og sveiset der hvor kula sitter, men holdt ikke mål. Måtte korte inn og sveise den andre. Kjekt med rescue-bil.
Kristov Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Denne så ut til å fungere meget bra i dag! Ja! Funket over all forventning, er nok ikke bilen det står på, men mine kjøreferdigheter. Var sinnsykt morro å få testet bilen skikkelig. Synd at en morken vannslange sprakk etter 6-7 runder. Kjørte du i dag? Var dessverre bare passasjer.
Kristian H. Foss Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Skrevet Juli 7, 2010 Denne så ut til å fungere meget bra i dag! Ja! Funket over all forventning, er nok ikke bilen det står på, men mine kjøreferdigheter. Var sinnsykt morro å få testet bilen skikkelig. Synd at en morken vannslange sprakk etter 6-7 runder. Kjørte du i dag? Var dessverre bare passasjer. Hvem satt du på med?
Kristian H. Foss Skrevet August 2, 2010 Forfatter Skrevet August 2, 2010 Da har jeg gått til innkjøp av 2stk Sparco sprint V stoler, samt belter fra LMS + tilhørende stolunderstell osv. Fikk kun montert en stol før det ble mørkt, men skal komme med bilder i morgen. Må lage fester til beltene som festes ved siden av setet. Blir nok en litt annen kjøreopplevelse med disse.
Kristian H. Foss Skrevet August 6, 2010 Forfatter Skrevet August 6, 2010 Montert de nye stolene. Fikk testet bilen skikkelig på Rudskogen i dag, ble en helt annen bil å kjøre. Skal legge ut en film når jeg får redigert litt.
Halbakken Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 Se her ja! Detta var jo driiiit fett Vi har jo samma stilen nesten Rått altså! Tok seg jævlig bra ut med stolene, har forresten lagt ut bilder av mine i tråden min også Når regner du med at du får kjørt på treff og slikt a?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå