Kristian H. Foss Skrevet August 16, 2010 Forfatter Skrevet August 16, 2010 Tok en liten snutt her om dagen, skulle nesten prøvd 3.gir også fant jeg ut.
Kristian H. Foss Skrevet August 16, 2010 Forfatter Skrevet August 16, 2010 Se her ja! Detta var jo driiiit fett Vi har jo samma stilen nesten Rått altså! Tok seg jævlig bra ut med stolene, har forresten lagt ut bilder av mine i tråden min også Når regner du med at du får kjørt på treff og slikt a? Glemte visst denne jeg.. Har kjørt to ganger på Rudskogen i sommer og et par ganger på Gardermoen raceway. Blitt bra bilen din også. Når skal du kjøre på treff?
Halbakken Skrevet August 18, 2010 Skrevet August 18, 2010 Se her ja! Detta var jo driiiit fett Vi har jo samma stilen nesten Rått altså! Tok seg jævlig bra ut med stolene, har forresten lagt ut bilder av mine i tråden min også Når regner du med at du får kjørt på treff og slikt a? Glemte visst denne jeg.. Har kjørt to ganger på Rudskogen i sommer og et par ganger på Gardermoen raceway. Blitt bra bilen din også. Når skal du kjøre på treff? Hehe, slik som skjer! Har ikke alltid tid til å svare "fansen" da man driver å mekker Åja, fett! Funka bilen bra eller? Jada, det går da sakte men sikkert fremover... Tenkte å bestille Sparco-belter nå Jeg gidder ikke dra bilen utpå bane før motorbytte, har jo sperre, men orker vel sladding kun på bløtt føre på bane... Rekker vel litt isbanekjøring i vinter med nye motoren tenker jeg
Kristian H. Foss Skrevet August 20, 2010 Forfatter Skrevet August 20, 2010 Se her ja! Detta var jo driiiit fett Vi har jo samma stilen nesten Rått altså! Tok seg jævlig bra ut med stolene, har forresten lagt ut bilder av mine i tråden min også Når regner du med at du får kjørt på treff og slikt a? Glemte visst denne jeg.. Har kjørt to ganger på Rudskogen i sommer og et par ganger på Gardermoen raceway. Blitt bra bilen din også. Når skal du kjøre på treff? Hehe, slik som skjer! Har ikke alltid tid til å svare "fansen" da man driver å mekker Åja, fett! Funka bilen bra eller? Jada, det går da sakte men sikkert fremover... Tenkte å bestille Sparco-belter nå Jeg gidder ikke dra bilen utpå bane før motorbytte, har jo sperre, men orker vel sladding kun på bløtt føre på bane... Rekker vel litt isbanekjøring i vinter med nye motoren tenker jeg Hehe, på Rudskogen sladder det meste på vått føre. Er bare å stå på.
Halbakken Skrevet August 20, 2010 Skrevet August 20, 2010 Ja, skal nok få til noen banekjøringer neste år, men tror ikke jeg rekker noe i år før snøen kommer, dessverre Men er jo artig å sladde seg gjennom vinteren
Kristian H. Foss Skrevet August 20, 2010 Forfatter Skrevet August 20, 2010 Ja, skal nok få til noen banekjøringer neste år, men tror ikke jeg rekker noe i år før snøen kommer, dessverre Men er jo artig å sladde seg gjennom vinteren Vintern er viktig å få med seg, får inn kotrollen da. Hvor i landet holder du til? Langt til nærmeste bane?
Halbakken Skrevet August 20, 2010 Skrevet August 20, 2010 Kristian H. FossVintern er viktig å få med seg, får inn kotrollen da. Hvor i landet holder du til? Langt til nærmeste bane Ja, det jeg tenkte også, m50'n blir nok helt noe annet en to-liter'n i e30'n hehe. Jeg holder til i Elverum, Hedmark, så nærmeste bana blir Vålerbana, ca 20min omtrent unna
Kristian H. Foss Skrevet August 20, 2010 Forfatter Skrevet August 20, 2010 Kristian H. FossVintern er viktig å få med seg, får inn kotrollen da. Hvor i landet holder du til? Langt til nærmeste bane Ja, det jeg tenkte også, m50'n blir nok helt noe annet en to-liter'n i e30'n hehe. Jeg holder til i Elverum, Hedmark, så nærmeste bana blir Vålerbana, ca 20min omtrent unna Åja Elverum ja, da er det muligheter! M50 er utrolig bra motor, og i en E30 blir det nok kjempemorsomt
Halbakken Skrevet August 20, 2010 Skrevet August 20, 2010 Åja Elverum ja, da er det muligheter! M50 er utrolig bra motor, og i en E30 blir det nok kjempemorsomt Da er det muligheter vettu^^ hehe. Ja, gleder meg veldig til å prøve det! Pluss sperre, da blir det livsfarlig å gå utafor døra ei stund tror jeg, kommer vel til å ha NAF på speed-dial for å dra meg opp igjen overalt
Kristian H. Foss Skrevet August 20, 2010 Forfatter Skrevet August 20, 2010 Åja Elverum ja, da er det muligheter! M50 er utrolig bra motor, og i en E30 blir det nok kjempemorsomt Da er det muligheter vettu^^ hehe. Ja, gleder meg veldig til å prøve det! Pluss sperre, da blir det livsfarlig å gå utafor døra ei stund tror jeg, kommer vel til å ha NAF på speed-dial for å dra meg opp igjen overalt Hehe, sånn skal det være ja.
E30_Dale Skrevet August 20, 2010 Skrevet August 20, 2010 Hehe, må jo ikke blekke karossen da... Såg ut som den fungerer meget bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå