Sketchy Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Har byttet spiller i min E46 01-modell. Usb kontakt står bak på anlegget, og denne må jo ut en plass. Beste hadde jo vært hanskerommet men finner ingen steder å stikke ledningen. Noen tips å få her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Kan ikke huske at jeg slet med å finne plass da jeg la opp ipodtilkobling i min... Ble hvertfall gjort uten modifikasjoner i bilen. Var flere hull jeg kunne stikke kabelen gjennom mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sketchy Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2010 Hmm. Ok. Gjorde du dette uten å demontere sikringsboksen eller andre deler av hanskerommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Skal ikke være nødvendig å demontere noe. Tok ut hanskerommet i min (enkelt), men så etterpå at det ikke var nødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Jeg demonterte ikke noe annet enn enn "luftutblåsingen" over spilleren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå