Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å selge en Samsung Omnia i900 16gb levert sent i 2008. Brukt fram til sommeren 2009 og har ligget i eske siden da. Hel og pen uten riper. Headset, penn osv. er aldri brukt og aldri tatt ut av eske. Ny 12v mobillader medfølger, sammen med original 230v mobillader. Flott telefon!

Ønsker bud. Dere selv vet hvor mye disse koster brukt. Nypris er over 6000 kr. Den er fri og alle slags sim kort kan brukes.

samsung-omnia-i900.jpg

Skrevet

Jeg beklager, men da beholder jeg mobiltelefonen. Men du er hjertelig velkommen til å komme med ett nytt bud :)

Hvis budet er riktig så skal jeg ta på meg kostnadene med frakt.

Skrevet

Har vel egentlig nok mobiltelefoner ;) Men den ser jo litt morro ut å prøve ut da, så jeg kan slenge på 300.- til og iallefall øke budet litt ;)

p.s. Saltkjelen: Har du vurdert noe mer ang å gjøre noe med din 520dat i forhold til hk/nm? I tilfelle send gjerne en pm, for jeg er litt i tenkeboksen ang dette... Men det var dette med garantier da, og de vil vi jo gjerne beholde :)

Skrevet

Hvis jeg får en tusing + frakt så lar jeg den gå. Den blir levert i original eske med urbukt headset og penn.

Vurderte, men har solgt bilen desverre.. :P

Skrevet

Blir nok å kjøpe ja. Og henter i morra Saltkjelen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...