e30 tic Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 min nye blokk blir i disse tider maskinert til 86mm, eg ska ha pyramide ringer for tette flaten med org pakning og O-ring blir noe ugunstig, man får 0.5mm av pakningen på hver side stikkende "utenfor" eg skal vertfall kjøre 86mm og turbo. det gikk bra for han som hadde motoren før meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2010 Hva blir volumet om man bruker dieselveiv og 86,4 eller 86 i borring da? Hva bør en bruke av toppakning for at dette skal holde ? Holder det med standard pakning? Blir toppakningen hengende uten for som tidligere nevnt her , og hva gjør en i såfall med det? Om en skal borre i tillegg til å stroke med diesel veiv,må en gå for datasprut da eller holder det med m535 dyser og lmm fra 535? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 skal du kjøre turbo? om du skal ser jeg ikke vitsen å legge masse penger i blokk og kjøre med 535 deler, om du skal kjøre sug derimot er jeg med har sett en blokk som gikk med 86mm boring, org pakning og 0.7mm o-ring, men ringene i org pakning har dia 85 ca så det er ugunstig. jeg ble sterkt rådet av ppf å gå for pyramide med 86 borr. noe jeg gjorde. 3500SEK+ maskinering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå