Gå til innhold

Kenneth's E34 520i, Bytta bort i en 325ci

Share

Anbefalte innlegg

Har btw en trist update.. :(

520'a forsvinner iløpet av uka, sannsynligvis imorgen om eieren av 325n har nye vinterdekk klare og vi begge klarer å få papirer osv klare..

Kommer til å savne "godyre" har hatt det ufattelig mye morro i denne bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 144
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, er ikke så avansert å spøle litt rundinger akkurat..

Men er vel muligens litt vanskeligere med automat?

Du får komme til tromsø å være med å ta "breivika grand prix"! der går det på turtallskutt i 3. gir i havneområdet der nede.. :)

Litt vanskelig er det enda siden jeg bare har brukt lånte biler når jeg har spøla :P

Jeg har ikke fått prøvd min på glatta enda siden brodern, Markus E30, lot den kose med et tre :P Men bilen blir ferdig før jul og da blir det nok noen runder :mrgreen:

Når er breivika grand prix? Og hva er det? :roll::P

Hehe, breivika grand prix er en av sladderutene våre her i tromsø :P

Havneområdet der nede er satt opp som en nærmest perfekt sladdebane, er desidert en av de beste plassene å ligge sidelengs i tromsø :)

Dit må jeg komme meg 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det ikke var en e30 xD Men du blir sikkert fornøyd med denne eller skulle du selge den med en gang? :P Litt større motor i denne, men det trenger du jo ikke når du har 535'n 8) Personlig syns jeg ikke e36 er en fin bil med mindre det er gjort en hel masse med den, så selg den å gi e34'n kjærlighet 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det ikke var en e30 xD Men du blir sikkert fornøyd med denne eller skulle du selge den med en gang? :P Litt større motor i denne, men det trenger du jo ikke når du har 535'n 8) Personlig syns jeg ikke e36 er en fin bil med mindre det er gjort en hel masse med den, så selg den å gi e34'n kjærlighet 8)

Hehe,

325'n skal fikses opp og bli bruksbil frem til 535'n er ferdig, da skal den selges ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...