Kennethe34 Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 Har btw en trist update.. 520'a forsvinner iløpet av uka, sannsynligvis imorgen om eieren av 325n har nye vinterdekk klare og vi begge klarer å få papirer osv klare.. Kommer til å savne "godyre" har hatt det ufattelig mye morro i denne bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Hehe, er ikke så avansert å spøle litt rundinger akkurat..Men er vel muligens litt vanskeligere med automat? Du får komme til tromsø å være med å ta "breivika grand prix"! der går det på turtallskutt i 3. gir i havneområdet der nede.. Litt vanskelig er det enda siden jeg bare har brukt lånte biler når jeg har spøla Jeg har ikke fått prøvd min på glatta enda siden brodern, Markus E30, lot den kose med et tre Men bilen blir ferdig før jul og da blir det nok noen runder Når er breivika grand prix? Og hva er det? Hehe, breivika grand prix er en av sladderutene våre her i tromsø Havneområdet der nede er satt opp som en nærmest perfekt sladdebane, er desidert en av de beste plassene å ligge sidelengs i tromsø Dit må jeg komme meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2010 Der var lekekompisen min bytta bort.. Kjenner jeg savner den _MYE_ allerede.. Kommer ny tråd om 325'n imorgen når jeg får knipsa noe bilder osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Syns det ikke var en e30 xD Men du blir sikkert fornøyd med denne eller skulle du selge den med en gang? Litt større motor i denne, men det trenger du jo ikke når du har 535'n Personlig syns jeg ikke e36 er en fin bil med mindre det er gjort en hel masse med den, så selg den å gi e34'n kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2010 Syns det ikke var en e30 xD Men du blir sikkert fornøyd med denne eller skulle du selge den med en gang? Litt større motor i denne, men det trenger du jo ikke når du har 535'n Personlig syns jeg ikke e36 er en fin bil med mindre det er gjort en hel masse med den, så selg den å gi e34'n kjærlighet Hehe, 325'n skal fikses opp og bli bruksbil frem til 535'n er ferdig, da skal den selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Bruk den ja Neida, 325 er nok en fin utgave av e36 Blir ikke såå kjedelig da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 325'n skal fikses opp og bli bruksbil frem til 535'n er ferdig, da skal den selges Det synes jeg er en veldig bra plan Blir det noen endringer på 325'n selv om det er bruksbilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 Tjaa, blir da M list på bakluka, M diffusor i bakfanger, coilovers, muligens M skjørt, skal bytte halve interiøret osv+++ Baller bestandig på seg med mine biler hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Jeg liker planene dine Bil blir vel aldri billig når det er en lidenskap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 Jeg liker planene dine Bil blir vel aldri billig når det er en lidenskap Stemmer det, men man har bare en stor lidenskap så da blir det slik Link til tråden om 325 for de som ikke har sett den: viewtopic.php?f=6&t=173816 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå