Kennethe34 Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 Har nå bestilt chip fra ebay Hører det er flere som sier "ikke vits" og "bortkastede penger" osv.. Men for 500 spenn så er det verdt å prøve! Når økonomien kommer seg litt høyere blir det også rennsport grenrør fra tyskland og simons eksos + K&N filter.. Idag skifta jeg olje og kjørte rens på motoren pluss bytta bensinfilter. Brukte valvoline engine flush og den fungerte over all forventing! Tikkinga jeg hadde på varm motor er HELT borte og tikkinga fra løfterne under oppstart på iskald motor er redusert noe vannvittig! Nå skal det også sies at jeg gikk over fra 15w40 til 5w40 castrol slx helsyntetisk da, men man la godt merke til all dritten og slammet som kom ut etter jeg hadde kjørt rens på motoren! Tok også noen bilder idag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2010 Da var chip og konfilter montert Tro det eller ikke, men merka faktisk forskjell! Bilen går merkbart bedre, og jeg og en kompis klokka den (tid brukt mellom to punkt med flying start i 40 og full gass i 2. gir) kjørte inn 4 tienedeler med denne chipen! Det vi også fant ut under chipping var at bilen var chippa fra før av med en superchip.. Det fungerte bedre med ebay chippen så den gamle selges om noen er int. Fyllte også på NOS oktabooster pga heftigere tenningsmap på ebay chippen. Grenrør blir bestilt fra USA i neste uke engang, koster hele 1400kr levert på døra Noen bilder: Edit: grenrør er foresten bestilt! http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... :1123#shId 200 Euro med frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 Har ikke lagt ut så mye bilder i det siste osv, men har fått montert grenrør og brukt bilen til det den skal brukes til, nemlig sidelengs Merker faktisk forskjell på kreftene med chip, konfilter og grenrør! Her er noe bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 Her er noe filmer fra sladde treffet: jeg er på 0:50 herhttp://www.youtube.com/watch?v=7koPuLPJn1Yher er jeg på 0:40 0:40 her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Flott bil du har Felgene var drit rå! Hvor fikk du tak i den gir mansjetten hen? Den med ///M stripene? Var veldig stilig! Synes absolutt du skal gå for aerodynamic leppa! Gjør bilen utrolig mye kulere for en grei sum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t-kaa Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Flott bil du har Felgene var drit rå! Hvor fikk du tak i den gir mansjetten hen? Den med ///M stripene? Var veldig stilig!Synes absolutt du skal gå for aerodynamic leppa! Gjør bilen utrolig mye kulere for en grei sum den mansjetten får du fra ebay for 20 kr. den ser helt ekte ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t-kaa Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 har du link til siden du bestillte grenrør fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Tøffe vinterbilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2010 Takker =) Mansjetten kjøpte jeg av scoot her på forumet som dreiv med litt kjøp og salg av slike. jeg ga 450 med frakt for begge mansjettene Har bestemt meg for å gå for aerodynamic leppa, men må få økonomien litt på stell først hehe Grenrør ble bestilt fra ebay, bare på gå ebay.de og søk på fächerkrümmer E34 f.eks.. gav 1600 for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnetteJ Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Hihihi har du åsså sånn "blogg" ?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Syyykt mye du har gjort Simons-eksos er verdt å prøve, enten org som æ har, eller Anders-typen - som æ regne med du veit monterte og armlene i min - begge sider: ble fantastisk Hadde vært kult å prøve grenrør E alle bildan tatt på Trondsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Syyykt mye du har gjort Simons-eksos er verdt å prøve, enten org som æ har, eller Anders-typen - som æ regne med du veit monterte og armlene i min - begge sider: ble fantastisk Hadde vært kult å prøve grenrør E alle bildan tatt på Trondsen? Hehe, har no gjort litt Alle bildan der biln står inne e tatt på trondsen ja Har ombestemt mæ ang. simons eksos, lage heller sjøl me ei mindre bakpotta som blir tilpassa i neste uke engang Armlena e den desidert beste investeringa æ har gjort!! Joda, enig i at grenrør e stilig å gir ganske grei effekt i forhold til prisen egentlig, men det blir en del customizing for å få det til å passe så vær forberedt på det! Bakrutesenker blir montert imorgen btw, fikk den lakkert i forrige uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 Bakruteschpanker montert Blir å ta full lakkrens og polering av bilen når det nærmer seg mai også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Hva måtte du gjøre for at genrøra skulle passe ordentlig? Bilen har blitt veldig bra selv om jeg ikke liker AE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jholmseth Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Likte fargen din Regner med det er Nauticgrün? samme som min : Legg ut linker om du vet om mye bra og billig på ebay til e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå