carlhaakon Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 jammen meg tøff den der ja. vil se flere bilder av den med de felga:)
Geir///M3 Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Skrevet Januar 27, 2010 der dukket den opp igjen ja var å prøvde denne bilen før du kjøpte den, helt rå motor.. har en 540iA fra før av å ble skikkelig sugen på manuell kasse på den med ja! skal vel overhale kassen samtidig som du har ut motoren regner jeg med?ble skikkelig bra med di nye alpina felgene ser fram til flere updates Ja hadde vel ikke blitt det helt samme her med automat:) Er ikke bare bare å få overhalt de getrag kassene gitt, så det blir nok å finne en ny. Er 99,9% sikker på at det sitter M3 3.2 kasse på denne, så det burde gå greit.
mrbatnes Skrevet Januar 27, 2010 Skrevet Januar 27, 2010 der dukket den opp igjen ja var å prøvde denne bilen før du kjøpte den, helt rå motor.. har en 540iA fra før av å ble skikkelig sugen på manuell kasse på den med ja! skal vel overhale kassen samtidig som du har ut motoren regner jeg med?ble skikkelig bra med di nye alpina felgene ser fram til flere updates Ja hadde vel ikke blitt det helt samme her med automat:) Er ikke bare bare å få overhalt de getrag kassene gitt, så det blir nok å finne en ny. Er 99,9% sikker på at det sitter M3 3.2 kasse på denne, så det burde gå greit. der tror jeg du bommer litt.. tviler på clutchhuset på M3 kasser passer på V8. aldri hørt om noen som har brukt det før hvertfall. ligger en kasse til salgs på forumet her til E38 540. den mener jeg 99% sikkert at den skal passe bolt on.
Geir///M3 Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Skrevet Januar 27, 2010 der dukket den opp igjen ja var å prøvde denne bilen før du kjøpte den, helt rå motor.. har en 540iA fra før av å ble skikkelig sugen på manuell kasse på den med ja! skal vel overhale kassen samtidig som du har ut motoren regner jeg med?ble skikkelig bra med di nye alpina felgene ser fram til flere updates Ja hadde vel ikke blitt det helt samme her med automat:) Er ikke bare bare å få overhalt de getrag kassene gitt, så det blir nok å finne en ny. Er 99,9% sikker på at det sitter M3 3.2 kasse på denne, så det burde gå greit. der tror jeg du bommer litt.. tviler på clutchhuset på M3 kasser passer på V8. aldri hørt om noen som har brukt det før hvertfall. ligger en kasse til salgs på forumet her til E38 540. den mener jeg 99% sikkert at den skal passe bolt on. Om original kassa hadde vært der skulle jeg vært enig, men på denne er det løst clutch hus noe det ikke var på original kassa, må derfor ha vært byttet kasse på denne tidligere. Har skrevet opp alle nummer så skal opp å se om dette stemmer med en annen 3.2 kasse senere i uka.
Geir///M3 Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Skrevet Mars 25, 2010 Da var motorrommet lakkert, så har begynt å få ting på plass:) Kommer flere bilder etterhvert,
Just-turbodiesel Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 landets råeste e36 etter min mening, pga motoren, så er utseendet en bonus
Geir///M3 Skrevet April 2, 2010 Forfatter Skrevet April 2, 2010 Da begynner ting å komme på plass, ikke så lenge til oppstart nå
Geir///M3 Skrevet April 4, 2010 Forfatter Skrevet April 4, 2010 Må bare si att bilen kler de alpina hjula:) Takk for det, fornøyd med de ja:)
Ellingsen B. Skrevet April 4, 2010 Skrevet April 4, 2010 Flott e36 dette. Det så bra ut med nylakket motorrom. Var selv å kikket på denne da SS Performance skulle selge denne for 4-5år siden. Heftig motor!
Dr_S Skrevet April 4, 2010 Skrevet April 4, 2010 Husker denne fra tidlig av Morsom sak! Men hva hadde skjedd, siden det er nye skjermer?
Geir///M3 Skrevet April 5, 2010 Forfatter Skrevet April 5, 2010 Husker denne fra tidlig av Morsom sak! Men hva hadde skjedd, siden det er nye skjermer? Jada, morsom sak det;) Har ikke skjedd stort, bare litt rust:) Bilen skal lakkeres i samme farge nå i løpet av april.
Gjest Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 Det er garantert ikke m3 3.2 kasse den har fast hus og passer ikke v8. rå e36 dette ja!
Geir///M3 Skrevet April 5, 2010 Forfatter Skrevet April 5, 2010 Det er garantert ikke m3 3.2 kasse den har fast hus og passer ikke v8. rå e36 dette ja! Nei det er helt korrekt Jørgen;) Har en ny kasse på handa nå fra en E34 540I. Samme kassa skal også sitte på E39 ettersom hva jeg har forstått. Men lurer kanskje også på å bruke 5 trinns kassa, noen som har noen erfaringer med den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå