håk Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Hva betyr denne? innbilt meg at det har noe med A/C å gjøre?
StianA Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Hva betyr denne? innbilt meg at det har noe med A/C å gjøre? er det ikke a/c knappen da? hadde den på en tidligere bil men husker ikke hva den var til. huff at man skal være så glemsk
sector59 Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Jeg mener jeg har hørt at når du trykker inn den så får du "tørrere" luft inn i coupeen, sånn de ikke skal dugge å fryse?
håk Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Skrevet Januar 18, 2010 Det har jeg også hørt! derfor jeg lurte...
Wacman Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Det stemmer det, A/C'en tørker ut lufta litt,så dugg forsvinner raskere. Du kan jo bruke sirkulasjonsluft-knappen også.
ealoken Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 mener dette er "vinter" program jeg, ac delen brukes jo ikke om vinteren, da hensikten ikke er og kjøle ned men og varme opp.
Wacman Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Nope, det er knappen for å koble inn og ut kjølingsanlegget. Bare prøv det om sommeren en gang,så merker du det
spruddel Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Det stemmer det, A/C'en tørker ut lufta litt,så dugg forsvinner raskere.Du kan jo bruke sirkulasjonsluft-knappen også. Har jeg faktisk ikke tenkt på. Kan jo være lurt når man må ha bort duggen fort. I tillegg har jeg ikke tenkt på å bruke sirkulasjons-knappen før motoren er varm iogmed at jeg har coupe-varmer. Gleder meg faktisk til å stå opp i morgen å prøve
Andreas1 Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Bruk resirkulasjonsknappen SAMMEN med A/C, - hvis ikke får du bare fukt og drit i bilen. Ellers stemmer det som wacman skriver, A/C har den "bivirkningen" at den trekker fuktighet ut av luften.
SofaKingFresh Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Bruker den på sommeren, da det blir heftig varmt ute, og SIBIR i bilen! Det er kos. Haha
Tom K Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 AC skal faktisk brukes ca 30 min sammenhengede 1 gang pr mnd, dette for at ikke pakninger og div skal tørke ut i ac systemet, bruk gjerne ac sammen med varmeapparatet så blir du kvitt mye fuktighet i bilen
mAZE Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Ha alltid AC'n på. enkelt og greit. (Og den knappen med snøkrystall er som nevnt AC)
Reef89 Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 A/C SKAL brukes hele året, ellers vil gassen blir tørr og ødelagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå