Eksos Skrevet Januar 20, 2010 Skrevet Januar 20, 2010 Desverre så stemmer dette. Da jeg møtte på årsmøte fra Molde så var det jo nesten historisk.. Men vi fikk til noe bra på kort varsel ifjor, så om vi får planlagt skikkelig i år, så kan dette bli MEGET bra. Håper bare det blir årsmøte snart. Årsmøtet er satt til 26. februar, men er ingenting i veien for å få til ett styremøte før den tid
Endre Hånde Skrevet Januar 20, 2010 Skrevet Januar 20, 2010 Nå er vel ikke jeg medlem av styret, men jeg kan godt ta meg en tur nedover før den 26 februar. Men det haster vel strengt tatt ikke så mye at en måned fra eller til utgjør noe heller.. Men sifra så stiller jeg ihvertfall.
Eksos Skrevet Januar 20, 2010 Skrevet Januar 20, 2010 Nå er vel ikke jeg medlem av styret, men jeg kan godt ta meg en tur nedover før den 26 februar. Men det haster vel strengt tatt ikke så mye at en måned fra eller til utgjør noe heller.. Men sifra så stiller jeg ihvertfall. Sikkert ingen problem at du møter på styremøtet om du vil, stiller du til valg på årsmøtet kanskje? 26. februar er vell egentlig tidlig nok til å få til noe, men er jo alltid kjekt å avklare ting i god tid!
Endre Hånde Skrevet Januar 20, 2010 Skrevet Januar 20, 2010 Nå er vel ikke jeg medlem av styret, men jeg kan godt ta meg en tur nedover før den 26 februar. Men det haster vel strengt tatt ikke så mye at en måned fra eller til utgjør noe heller.. Men sifra så stiller jeg ihvertfall. Sikkert ingen problem at du møter på styremøtet om du vil, stiller du til valg på årsmøtet kanskje? 26. februar er vell egentlig tidlig nok til å få til noe, men er jo alltid kjekt å avklare ting i god tid! Absolutt ikke umulig at jeg stiller til valg nei.
Larsegutt Skrevet Januar 20, 2010 Skrevet Januar 20, 2010 Enig i at BMWCCN avd.M&R burde få til flere treff/aktiviteter. Men forstår også den andre siden av saken, der det har vært dårlig med interesse fra medlemmene. Det er medlemmene som må stille opp, ikke bare styret! Men det er ikke alltid det er så godt å finne ''rette'' datoer. For min del jobber jeg offshore med dem begrensninger det har. Uansett så må det prøves og satses litt, selv om det er dårlig oppmøte en gang så kan det bli mye folk neste gang. Bimmers hadde jo en vellykket trollstigen kolonne-tur med et lite treff i åndalsnes. Der var jo det mye folk og enkelte som faktisk kom ifra lengre distanser. Jeg syntest det var et flott treff, og tror ''dem'' planlegger et nytt treff i år også. Stiller på årsmøtet i februar! Pizza å øl er en fin kombinasjon! Endre, du stiller som en god kanditat i styret! Ikke umulig at jeg kan innvolvere meg litt mer aktiv jeg heller visst det skulle trenges!
Eksos Skrevet Januar 20, 2010 Skrevet Januar 20, 2010 Autoslalomtreffa har iallefall alltid vert en suksess, selvom at på hytteturen å slikt var det laber interesse.. Tror ikke det er nødvendig å frykte dårlig oppmøte om det blir ett ekstra autoslalomtreff iallefall Bare å stille til valg de som vil, styret som sitter nå har vell vert temmelig lenge, og forandringene som har skjedd er at folk har fått forskjellige oppgaver.. Fint med nytt blod, om ikke annet i arbeidskomitèen Årsmøtet på Peppes er jo også ganske bra med oppmøte på, hadde vell gått ann å få til noe lignende utpå høsten der folk kan vise filmer ifra året som har gått osv.. ?
Hjem-is Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 høyst positiv til treff i Molde region. må huske vi har mye mer plass enn bare i byen og ta av har jo årødalen med go-cart bana og ett lite ''strekk'' som der kan forhåpentligvis stenges til litt drag om ønskelig? Onkel blå og herr komune må da prøve og være litt positiv? kan jo også høre om glamox gjengen vill leie ut p-plassen sin? høre med transport firmaet på andre siden om de vill leie ut plassen sin og? Da er der vertfall ''litt'' plass og ta av
Endre Hånde Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 høyst positiv til treff i Molde region.må huske vi har mye mer plass enn bare i byen og ta av har jo årødalen med go-cart bana og ett lite ''strekk'' som der kan forhåpentligvis stenges til litt drag om ønskelig? Onkel blå og herr komune må da prøve og være litt positiv? kan jo også høre om glamox gjengen vill leie ut p-plassen sin? høre med transport firmaet på andre siden om de vill leie ut plassen sin og? Da er der vertfall ''litt'' plass og ta av Gocartbana - De er skeptisk til alt som har med bil der og gjøre, spesiellt etter at Gatebil fikk være der. Glamox - P plassen var under ombygning ifjor så da var den uaktuell. Den er og litt for sentral til å drive med "støyende" aktiviteter som Autoslalåm.. Det er litt bedre oppe hos Elmo. Schenker - Er en mulighet om de kan flytte unna bilene, men der og er det litt for sentralt kanskje. Ser for meg at det fort blir suttring over støy, men mulig jeg tar feil. Moldestuket sine treff har gått fint der ihvertfall. Det er mye lettere med rene utstillingstreff, for Autoslalåm er sjansene for klaging mye større. Også Politiet er jo involvert og vil ha noe de skulle ha sakt... Så er det de som ikke kan oppføre seg som skal spinne/herje og råkjøre til og fra treff, disse sørger for at det blir hakket vanskeligere for hver gang.:s Men ja vi skal se på løsninger for treff iår også.
Endre Hånde Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Stiller på årsmøtet i februar! Pizza å øl er en fin kombinasjon! Endre, du stiller som en god kanditat i styret! Ikke umulig at jeg kan innvolvere meg litt mer aktiv jeg heller visst det skulle trenges! Vurderer faktisk en natt på Hotell, så en tur ut i Ålesund etter møtet. Har stillt meg til disp, så får vi se hva som skjer i forhold til styreverv.
Hjem-is Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 hmmm.. det var jo litt dumt. men må få vite litt tidligere i år enn i fjord endte opp med og være i Bergen i fjord da treffe var YOU GO GUYS!!!
Endre Hånde Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Ja ifjor tok vi det litt på sparket.. Da var jo planen Olsvika i Ålesund som de foregående årene, men NAF skulle ha anlegget selv. Det fant vi ut litt for seint, så da ble treffet i Molde smekket sammen på veldig kort tid. Info om treffet la vi ut før alt var iorden, så noe tidligere hadde vi ikke fått ut info slik det var ifjor. Men iår skal vi få dette til tidligere!
Sølve Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Endre, du stiller som en god kanditat i styret! Ikke umulig at jeg kan innvolvere meg litt mer aktiv jeg heller visst det skulle trenges! Dette høyrest bra ut! Valgkomiteen er underretta. Med slik instilling skal vi få til fleire aktivitetar i 2010 enn i 2009. Om fleire kan tenke seg å ta i eit tak er det berre å gi beskjed.
kjekk82 Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Jeg stiller gjerne opp jeg til å ta i ett tak når det trengst, bare kjekkt det . Såfremt jeg er hjemme fra havet ja .
code13 Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Er disse treffa kun for medlemer av bmwccn? Hva gjør dere på treff? Sikkert dumt spm, men har aldri vært bilintressert eller vært på treff før. Vil gjerne komme og se på biler, show og sånt. Eventuelt, hva har det kostet for å komme å se? Eller er det sånn (gratis) utstilling som det var i gågata (ålesund) i mai eller noe. Der var det mange forskjellige biler, husker jeg sikla litt på Honda s2000, og fikk krysset ut Rx8 (hadde tenkt til å handle Rx8 i 2010 faktisk, men har slått det fra meg nå) også var det en hel haug med bmw e46'er + noen m3'er.
matsrh Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Dette høres ut som en kjempe start på året at alle er gira på flere treff Var i militæret i 09 så måtte banne for meg selv når jeg så hvor bra det ble i fjor med treffet på elmo og opp trollstigen. Ser fram til gode treff i år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå