JonasD Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Jeg skal prøve å stille på et treff om det blir i Molde
steinar84 Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 40min og ei ferge så er du i ålesund. det er da ikke langt det om det blir der?
Driv3r Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Litt ot. skal til ålesund på lørdag, er det fine veia der oppe uten is? JonasD har vel ikkje lappen er vel kansje derfor
JonasD Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Kan kjøre dit jeg vil, er ikke det som er poenget. Poenget er at jeg er avhengig av en person som må være med
kjekk82 Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Litt ot. skal til ålesund på lørdag, er det fine veia der oppe uten is?JonasD har vel ikkje lappen er vel kansje derfor Nja, vet ikke helt om jeg hadde tatt kjangsen å kjørt på sommer dekk nei om det er det du sikter til.. Er ganske glatt noen plasser, som det ikke ser glatt ut for å si det slik. Antispinnen jobber ganske konstant når jeg gasser for å si det sånn
Eksos Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Viet : Trenger vell ikke vere medlem av Bmwccn for å delta på slike treff nei, blir bare arrangert i regi av klubben Stort sett bare veier her oppe ja, men veit aldri..
code13 Skrevet Januar 24, 2010 Skrevet Januar 24, 2010 eksos: hei, hvem er du? rart at du kunne navnet mitt. men ok. takk for info, vil være med å se når det kommer i til våren hvor er det man holder seg oppdatert når/hvor utstilling/treff er i møre og romsdal?
JonasD Skrevet Januar 24, 2010 Skrevet Januar 24, 2010 hvor er det man holder seg oppdatert når/hvor utstilling/treff er i møre og romsdal? Bimmers.no Nordmoregatebilklubb, moldestuket.. De treffene som de arrangerer, blir sannsynligvis lagt ut her på bimmers
knut_olestad Skrevet Januar 24, 2010 Skrevet Januar 24, 2010 Er vel ikke utenkelig at det blir ei samling på Åndalsnes igjen i år også
Eksos Skrevet Januar 24, 2010 Skrevet Januar 24, 2010 eksos: hei, hvem er du? rart at du kunne navnet mitt. men ok. takk for info, vil være med å se når det kommer i til våren hvor er det man holder seg oppdatert når/hvor utstilling/treff er i møre og romsdal? Har lest navnet ditt under prosjekttråden din, derfor
Østgaard Skrevet Januar 24, 2010 Skrevet Januar 24, 2010 Satser på å ta turen i år også. Var vertfall bra ifjor:D
Mr.Silver Skrevet Januar 24, 2010 Skrevet Januar 24, 2010 Håper det blir flere enn ett treff i M&R i 2010.. pga jeg reiser på sjøen 27.april! Så må få til ett som klaffer når jeg er hjemme hehe. Det i fjord var veldig bra det Visse som måtte spinne å lage litt texas men det er alltid noen sånne.
Larsegutt Skrevet Januar 27, 2010 Skrevet Januar 27, 2010 Er disse treffa kun for medlemer av bmwccn? Hva gjør dere på treff? Sikkert dumt spm, men har aldri vært bilintressert eller vært på treff før.Vil gjerne komme og se på biler, show og sånt. Eventuelt, hva har det kostet for å komme å se? Eller er det sånn (gratis) utstilling som det var i gågata (ålesund) i mai eller noe. Der var det mange forskjellige biler, husker jeg sikla litt på Honda s2000, og fikk krysset ut Rx8 (hadde tenkt til å handle Rx8 i 2010 faktisk, men har slått det fra meg nå) også var det en hel haug med bmw e46'er + noen m3'er. BMW CCN treffene er for alle, ikkje bare medlemmer. Eneste kravet er at det skal være av merket BMW. Treffene består av utstilling av biler og autoslalom. Samt det sosiale rundt hele opplegget. Har også blitt avsluttet med en kjøretur til f.eks fjellstua, en pizza eller lignende. 1.Mai treffet har ikke noe med det treffet som var inni sentrum i slutten av april, det var det Naf Motorsport som stod for. (tror jeg) Slenger ut noen bilder fra 2004 Min gammle M5
Østgaard Skrevet Januar 27, 2010 Skrevet Januar 27, 2010 Såg ut til å vere bedre plass der en der vi var i fjor på Molde.
kjekk82 Skrevet Januar 27, 2010 Skrevet Januar 27, 2010 Mange kjekke bilder Larsegutt, gamle bilene til deg og Brungot var nydelig å se igjen:)..... Plassen det ble holdt der er så godt som ødelagt av en fotball bane.. Kunne ikke dei heller hatt den på Kråmyra der det var såpass biltreffa fekk skikkelig plass å boltre seg på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå