Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kan kjøre dit jeg vil, er ikke det som er poenget. Poenget er at jeg er avhengig av en person som må være med ;)

Skrevet
Litt ot. skal til ålesund på lørdag, er det fine veia der oppe uten is?

JonasD har vel ikkje lappen er vel kansje derfor :P

Nja, vet ikke helt om jeg hadde tatt kjangsen å kjørt på sommer dekk nei om det er det du sikter til.. Er ganske glatt noen plasser, som det ikke ser glatt ut for å si det slik. Antispinnen jobber ganske konstant når jeg gasser for å si det sånn :)

Skrevet

Viet : Trenger vell ikke vere medlem av Bmwccn for å delta på slike treff nei, blir bare arrangert i regi av klubben :)

Stort sett bare veier her oppe ja, men veit aldri..

Skrevet

eksos: hei, hvem er du? rart at du kunne navnet mitt.

men ok. takk for info, vil være med å se når det kommer i til våren :) hvor er det man holder seg oppdatert når/hvor utstilling/treff er i møre og romsdal?

Skrevet
hvor er det man holder seg oppdatert når/hvor utstilling/treff er i møre og romsdal?

Bimmers.no ;)

Nordmoregatebilklubb, moldestuket.. De treffene som de arrangerer, blir sannsynligvis lagt ut her på bimmers ;)

Skrevet
eksos: hei, hvem er du? rart at du kunne navnet mitt.

men ok. takk for info, vil være med å se når det kommer i til våren :) hvor er det man holder seg oppdatert når/hvor utstilling/treff er i møre og romsdal?

Har lest navnet ditt under prosjekttråden din, derfor :P

Skrevet

Håper det blir flere enn ett treff i M&R i 2010.. pga jeg reiser på sjøen 27.april! Så må få til ett som klaffer når jeg er hjemme :) hehe.

Det i fjord var veldig bra det :) Visse som måtte spinne å lage litt texas men det er alltid noen sånne.

Skrevet
Er disse treffa kun for medlemer av bmwccn? Hva gjør dere på treff? Sikkert dumt spm, men har aldri vært bilintressert eller vært på treff før.

Vil gjerne komme og se på biler, show og sånt. Eventuelt, hva har det kostet for å komme å se? Eller er det sånn (gratis) utstilling som det var i gågata (ålesund) i mai eller noe. Der var det mange forskjellige biler, husker jeg sikla litt på Honda s2000, og fikk krysset ut Rx8 (hadde tenkt til å handle Rx8 i 2010 faktisk, men har slått det fra meg nå) også var det en hel haug med bmw e46'er + noen m3'er.

BMW CCN treffene er for alle, ikkje bare medlemmer. Eneste kravet er at det skal være av merket BMW. :D

Treffene består av utstilling av biler og autoslalom. Samt det sosiale rundt hele opplegget. Har også blitt avsluttet med en kjøretur til f.eks fjellstua, en pizza eller lignende.

1.Mai treffet har ikke noe med det treffet som var inni sentrum i slutten av april, det var det Naf Motorsport som stod for. (tror jeg)

Slenger ut noen bilder fra 2004 ;)

rnexwf8fwasq3j2t8boi.jpg

og7i0wjcbwsr7uai8pfb.jpg

v1sm5bli689qzedfomqp.jpg

953pj7j6t8hxaa75feg5.jpg

9qnmlainqxcczuxf18xu.jpg

lnwyn52jpa9uq2dh87h2.jpg

8rtz8erbs52iqk8pm6hd.jpg

h7gt0thy2c6s3icg0lrt.jpg

72ggc0zynkus2je5ztjy.jpg

Min gammle M5 =P~

tlep91zk5nqqlfb3nyx9.jpg

6j2m6fpi03wmbel619w3.jpg

169fm0p20bt6ydc6v2n9.jpg

Skrevet

Mange kjekke bilder Larsegutt, gamle bilene til deg og Brungot var nydelig å se igjen:)..... Plassen det ble holdt der er så godt som ødelagt av en fotball bane.. Kunne ikke dei heller hatt den på Kråmyra der det var såpass biltreffa fekk skikkelig plass å boltre seg på :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...