Gå til innhold

Porsche Carrera GT - The sound of GOD

Erebus
 Share

Anbefalte innlegg

En Carrera GT kjørte forbi meg to ganger i festningstunnellen i Oslo i sommer (ja, jeg kjørte forbi han igjen for å høre i fall han dro på igjen :) ) Kan skrive under på at lyden av den bilen er helt vannvittig, og tunnell gjør den ikke akkurat verre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Carrera GT kjørte forbi meg to ganger i festningstunnellen i Oslo i sommer (ja, jeg kjørte forbi han igjen for å høre i fall han dro på igjen :) ) Kan skrive under på at lyden av den bilen er helt vannvittig, og tunnell gjør den ikke akkurat verre!

nå ble jeg misunnelig (ultimate drømmebil). Hadde det bare vært meg, så ville jeg fotfulgt han hjem... Om jeg ser en bil av sånn kaliber måtte jeg bare ha fulgt etter :D (satt litt på spissen :P )

Tenk om eieren var snill og lot deg sitte på noen mil?

se her:

hadde jeg hatt slik bil, ville jeg bodd i en tunnell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at om flere biler hadde hatt like fantastiske motorer som GTn's V10 hadde vi alle fått bedre helse, og følt oss bedre til sinns. På samme måte som forskerne sier det er sunt å le så tror jeg det er sunt å høre og kjenne gromlyd av en spesiell karakter. Det er ikke uten grunn at man gliser fra øre til øre nesten instinktivt.

Egentlig burde eiere av slike bilere bli hyllet og ikke snakket nedsettede om, siden de hever humøret til 99% av de dem passerer. På tide å legge inn søknad til helsedirektoratet om avgiftsfritak på supersportsbiler pga av helsebringende effekt 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at om flere biler hadde hatt like fantastiske motorer som GTn's V10 hadde vi alle fått bedre helse, og følt oss bedre til sinns. På samme måte som forskerne sier det er sunt å le så tror jeg det er sunt å høre og kjenne gromlyd av en spesiell karakter. Det er ikke uten grunn at man gliser fra øre til øre nesten instinktivt.

Egentlig burde eiere av slike bilere bli hyllet og ikke snakket nedsettede om, siden de hever humøret til 99% av de dem passerer. På tide å legge inn søknad til helsedirektoratet om avgiftsfritak på supersportsbiler pga av helsebringende effekt 8)

hehe.. +4 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå ble jeg misunnelig (ultimate drømmebil). Hadde det bare vært meg, så ville jeg fotfulgt han hjem... Om jeg ser en bil av sånn kaliber måtte jeg bare ha fulgt etter :D (satt litt på spissen :P )

Tenk om eieren var snill og lot deg sitte på noen mil?

se her:

hadde jeg hatt slik bil, ville jeg bodd i en tunnell!

Hehe, ja, jeg tenkte tanken, men bilen var dessverre full, så jeg anså det som usannsynlig, pluss at det dessverre var knapt med tid.. Lyden på klippet minner for øvrig (naturlig nok) en hel del om lyden slik jeg husker den, bare noe høyere enn min laptop klarer å gjengi :) Der og da skulle jeg hatt cabriolet, men med vinduene nede var det greit lydtrykk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ukens kommentar! Hvis du starter ett parti med det som hovedsak så får du min stemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...