Erebus Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Skru opp volumet og hør meningen med livet ta form på 0:18 sekunder inn i denne filmen jeg får TÅRER i øynene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 For å være helt ærlig syns jeg lyden i disse utklasserer GT greit http://www.youtube.com/watch?v=v1EzEKwp ... re=related Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Eller denne.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gregus Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 En Carrera GT kjørte forbi meg to ganger i festningstunnellen i Oslo i sommer (ja, jeg kjørte forbi han igjen for å høre i fall han dro på igjen ) Kan skrive under på at lyden av den bilen er helt vannvittig, og tunnell gjør den ikke akkurat verre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 En Carrera GT kjørte forbi meg to ganger i festningstunnellen i Oslo i sommer (ja, jeg kjørte forbi han igjen for å høre i fall han dro på igjen ) Kan skrive under på at lyden av den bilen er helt vannvittig, og tunnell gjør den ikke akkurat verre! nå ble jeg misunnelig (ultimate drømmebil). Hadde det bare vært meg, så ville jeg fotfulgt han hjem... Om jeg ser en bil av sånn kaliber måtte jeg bare ha fulgt etter (satt litt på spissen ) Tenk om eieren var snill og lot deg sitte på noen mil? se her: hadde jeg hatt slik bil, ville jeg bodd i en tunnell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Jeg er sikker på at om flere biler hadde hatt like fantastiske motorer som GTn's V10 hadde vi alle fått bedre helse, og følt oss bedre til sinns. På samme måte som forskerne sier det er sunt å le så tror jeg det er sunt å høre og kjenne gromlyd av en spesiell karakter. Det er ikke uten grunn at man gliser fra øre til øre nesten instinktivt. Egentlig burde eiere av slike bilere bli hyllet og ikke snakket nedsettede om, siden de hever humøret til 99% av de dem passerer. På tide å legge inn søknad til helsedirektoratet om avgiftsfritak på supersportsbiler pga av helsebringende effekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 tsss, veps det der, her har man ordentlig lyd og volum, hør den bakfra;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Jeg er sikker på at om flere biler hadde hatt like fantastiske motorer som GTn's V10 hadde vi alle fått bedre helse, og følt oss bedre til sinns. På samme måte som forskerne sier det er sunt å le så tror jeg det er sunt å høre og kjenne gromlyd av en spesiell karakter. Det er ikke uten grunn at man gliser fra øre til øre nesten instinktivt.Egentlig burde eiere av slike bilere bli hyllet og ikke snakket nedsettede om, siden de hever humøret til 99% av de dem passerer. På tide å legge inn søknad til helsedirektoratet om avgiftsfritak på supersportsbiler pga av helsebringende effekt hehe.. +4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gregus Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 En Carrera GT kjørte forbi meg to ganger i festningstunnellen i Oslo i sommer (ja, jeg kjørte forbi han igjen for å høre i fall han dro på igjen ) Kan skrive under på at lyden av den bilen er helt vannvittig, og tunnell gjør den ikke akkurat verre! nå ble jeg misunnelig (ultimate drømmebil). Hadde det bare vært meg, så ville jeg fotfulgt han hjem... Om jeg ser en bil av sånn kaliber måtte jeg bare ha fulgt etter (satt litt på spissen ) Tenk om eieren var snill og lot deg sitte på noen mil? se her: hadde jeg hatt slik bil, ville jeg bodd i en tunnell! Hehe, ja, jeg tenkte tanken, men bilen var dessverre full, så jeg anså det som usannsynlig, pluss at det dessverre var knapt med tid.. Lyden på klippet minner for øvrig (naturlig nok) en hel del om lyden slik jeg husker den, bare noe høyere enn min laptop klarer å gjengi Der og da skulle jeg hatt cabriolet, men med vinduene nede var det greit lydtrykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Har hørt CGT live endel ganger (gatebil osv) og den lyden er helt ubeskrivelig RÅ! BMW-sekser kan gå å legge seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Jeg er sikker på at om flere biler hadde hatt like fantastiske motorer som GTn's V10 hadde vi alle fått bedre helse, og følt oss bedre til sinns. På samme måte som forskerne sier det er sunt å le så tror jeg det er sunt å høre og kjenne gromlyd av en spesiell karakter. Det er ikke uten grunn at man gliser fra øre til øre nesten instinktivt.Egentlig burde eiere av slike bilere bli hyllet og ikke snakket nedsettede om, siden de hever humøret til 99% av de dem passerer. På tide å legge inn søknad til helsedirektoratet om avgiftsfritak på supersportsbiler pga av helsebringende effekt ukens kommentar! Hvis du starter ett parti med det som hovedsak så får du min stemme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 ^ Hvor har dem forhåndsstemning? Dere bør få med dere Zonda F (ikke hørt live selv) og Ferrari Challenge Stradale lyd også, det er i samme liga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw.528IA.2000 Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Her er gromlyd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_740_e38 Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 tsss, veps det der, her har man ordentlig lyd og volum, hør den bakfra;) Uten tvil, dette er ordentlig motor lyd:-) ingen over og ingen ved siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bustadmo Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 For å være helt ærlig syns jeg lyden i disse utklasserer GT greit http://www.youtube.com/watch?v=v1EzEKwp ... re=related uten tvil:) liker denne jeg da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå