Gå til innhold

hjelp med å trekke strøm kabel fra motorrom

Share

Anbefalte innlegg

kabelen må gjennom releet.

Hadde samme store lete undersøkelsen selv på en tidligere bil.

Måtte ta fra verandre releet på høyre side viss du ser motor rommet forfra.

der er det en ''propp'' eller en klatt med silikon hvor alle ledninger går fra rele til inn under fotstøtten.

håper det hjalp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten så er det en gummigjennomføring helt til høyre i hjørnet på passasjersiden som kommer ut under batteriet, eller så ser du lite rundt felt i torpedoveggen ca. samme plass hvor du kan borre hull. Har brukt begge mulighetene. Men vet ikke hvorfor noen har propp mens man må borre på andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bare skudde av høyre forrskjerm og tredde kabelen første inn i karoseriet og ut av bilens karoseri og bare borra ett hull igjennom karroseri inn til like ved der pasasjer ''føttene'' og masse silikon rundt kabelen på utsiden, og bare trekke kabelen bakover;) kansje ikke veldig smart å borre i karroseriet men letet noen timer og gikk lei så bare gikk for ''plan B''.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøver å koble til en basser i min e36 318is, men finner ingen hull til å trekke stømkabelen i fra motorrommet og bak. må jeg borre? noen som vet?

Litt offtopic og pirkete, men ettersom trådstarter ser ut til å ha fått mange tips prøver jeg meg alikevel.

electric-bass.gif

Bass.

Rockford%20Power%20Stage-series.png

Basselement.

Du skal altså koble et basselement (mer populært kalt "sub" som kommer av subwoofer).

Uansett hvordan man ser på det så er "en basser" frustrerende dårlig skrevet. en bass, flere basser.

Kjeder meg litt på jobb gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg tok ut batteriet og under der var det deksel som jeg tok ut og traff da rett på torpedoveggen, men det var også et sånn lokk som jeg skrudde av og inni der lå alle kablene som kommer fra cupèn og går inn i en boks.

den boksen fant jeg også under hanskerommet. turte ikke å kødde med den.

Har enda ikke klart det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...