Gå til innhold

BMW-treff, agder, april 2010


Rabies
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 217
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja, men nei... gitt meg litt med dette bmw greiene som de fleste sikkert har merket... bruker bilen til og fra jobb, og litt småturer, ellers så orker jeg ikke mer... hehe :-P

Så prøve du å si at du ikke skal polere min bil i år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men nei... gitt meg litt med dette bmw greiene som de fleste sikkert har merket... bruker bilen til og fra jobb, og litt småturer, ellers så orker jeg ikke mer... hehe :-P

Så prøve du å si at du ikke skal polere min bil i år?

Joa, men forumet er eg blitt litt lei av ^^ hehe...

bare bestill time du Øyvind ;-)

Kjempeklar for å polere litt :-) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men nei... gitt meg litt med dette bmw greiene som de fleste sikkert har merket... bruker bilen til og fra jobb, og litt småturer, ellers så orker jeg ikke mer... hehe :-P

Så prøve du å si at du ikke skal polere min bil i år?

Joa, men forumet er eg blitt litt lei av ^^ hehe...

bare bestill time du Øyvind ;-)

Kjempeklar for å polere litt :-) hehe

Det var bra.. Reiser til PPF på søndag for å mappe om. Kommer jeg hjem med bilen i orden så blir det polering så raskt som du har mulighet, men jeg snakker med deg på tirsdag eller onsdag.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

hehe alt blir mer komplisert uten bil :wink: Egentlig så liker eg ikke å sitte på med min far, han har en veldig merkelig kjørestil, gasser.. bremser.. gasser osv. :oops:

Får se på fredag hvordan formen er etter en hard uke, kanskje eg stikker sørover litt tidliger enn gamligen så får det heller vere at vi har litt mange biler på p-plassen 8)

hvor lenge pleier slike treff å vare egentlig? Vi skal ha feltuke fra mandagen av, så vi måtte vere tilbake innen rimelig tid på søndag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...