becken Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Fra: Mubsabump (Online) Til: becken (Online) Skrevet: Tir Jan 19, 2010 13:24 Tema: Lady Gaga New Album - Less than $2? Seasons Greetings... Buy all music via TunesPro.com for $0.19/song with 10% discount for purchasing a full album. Examples of Latest Music Releases Taylor Swift - Fearless Timbaland - Shock Value II Susan Boyle - I Dreamed a Dream Alicia Keys - The Element of Freedom Lady Gaga - The Fame Monster Additional Reasons to Buy Music at TunesPro.com * Over 5.5 Million Songs in Database * Sample each song for 60 seconds * Immediate download * 100% DRM Free * Playback on Iphone, Ipod, & Computers * Itunes cost $1.29/song - TunesPro cost $0.19/song In short, if you like music, then your gonna love TunesPro.com Hiv'n ut.... Moderatoredit (R Andersen); Vi er klar over problemet, og fjerner bruker så fort som mulig. Jeg har også fått PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Til Admin: Før dere stenger tråden og skriver 'Gammelt nytt' Så gi de en link til den tråden det ble tatt opp i først!! Så nye brukere på forumet får se de bildene/diskusjonene. Det er jo kun de som var på forumet i fks fjord sommer som så de bildene av 'den bmw`n' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
becken Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 Tok litt tid før jeg skjønte dette svaret, men antar at dette var en melding til admin som gjaldt no helt annet enn den tråden jeg laget... Så....da er dette 2 beskjeder til Admin.. 1. Spammer i forumet 2. Tråder som blir startet om temaer som er omdiskutert før, blir ofte stengt. Da ønskes det at trådstarter blir gitt link til gammel tråd, slik at han/hun kan lese denne i stedet for å starte ny tråd. (evt en påpekning om å bruke søke-funksjonen i forumet: http://www.bimmers.no/search.php) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Fikk samme PM her...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 fikk en pm fra en annen spammer jeg.. sa jeg hadde vunnet forex eller noe driiit bare sletta det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
becken Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 Ja, det er bare å slette pm'ene, men noen spammere går amok blant brukerne her inne, så da er det greit å få blocka dem så fort som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 hmmm, slipper alltid unna slike pm'er jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 jeg og. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 jeg og. hehe Priviligert karer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 er heller ikke plaget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
becken Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 Kanskje det er fordi brukernavnene deres ligger litt lenger oppe i alfabetet....hehe becken Dr_S | | S.Arnesen Tom K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 vi er no spesielle vi s.arnesen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Jeg fikk også spam PM her om dagen, fikk 2 stykker til og med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Snille, veloppragene gutter kommer aldri borti slikt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 hmmm, slipper alltid unna slike pm'er jeg +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg