R Andersen Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 automat er ingen problem. 7er`n min funker bra på banen den. Lett å si når man har en stor V8er.. Har kjørt litt aktivt med min 320iat på snøen, og det er ikke akkurat veldig moro. Legger man ut bilen i en fin drift, så girer den enten om eller begynner å spinne på et hjul (mister all fart). Da er det mye mer moro med 4wd med liten motor. Den går det hvertfall å sladde litt med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 7'ern til sjøbuse var faktisk overraskende god på glatta! Fikk spikret en fin 360 også nedover sletta der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 automat er ingen problem. 7er`n min funker bra på banen den. Lett å si når man har en stor V8er.. Har kjørt litt aktivt med min 320iat på snøen, og det er ikke akkurat veldig moro. Legger man ut bilen i en fin drift, så girer den enten om eller begynner å spinne på et hjul (mister all fart). Da er det mye mer moro med 4wd med liten motor. Den går det hvertfall å sladde litt med. min bil har ikke stor V8 ennå. liten 6er nå min står stortsett i D og holder 2 gir helt til bilen kommer opp i veldig høyt turtall. men det trengs jo ikke på snø. kan bare holde den på 2-4. eller så kan man bare sette den i 2 da. girer vel ikke da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Nei, men den er så lat at den dør ut, eller så spinner den bare på et hjul, og da retter den seg opp eller mister fart, altså ikke spesiellt moro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå