Jokkke Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 M3 rattet! <3 <3 Sykt fin bil, har faktisk aldri likt E36 compact, men denne var snasen med de felgene og senk Jeg vil også ha sånne felger AC replica sant? Ble bra med sedan dashboard, skal bytte dashboard selv snart og Blir sikkert blank og fin med alle Meguiars produktene og hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 Takk for det Jokkke! Rattet er fra en E39 M5 prefacelift, så det er mulig at det kanskje passer E36 facelift (håper eg) Felgene er ACS type 2 replica, egentlig til E39 disse også men med litt dekkstrekk og brettet kant i hjulbuen så går det fint. Her er link til en touring med like felger, syns den er übercool http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatf ... pic_Cat=21 Hadde vert litt kult å sett slike felger på coupe, så du må gjerne kjøpe deg et sett du også hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Skal nok passe? Er bare å endre slepering tror jeg Har veldig lyst på de felgene, er ganske mye "concave" look i de, og det liker jeg Har egentlig funnet felgene jeg skal kjøpe da, men disse er en grei nr2. Den touringen var fetterå! Har du peiling på hvor jeg kan få tak i slike felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 Satser på det! Det var det concave eg også falt for ved disse felgene, bilen blir lavere og bredere og så er det ikke så mange som har slike felger. Dei må kjøpes brukt da dei ikke lages lenger, så følg med på felg annonser her på bimmers (var slik eg fant mine) og torget på finn. Dukker opp noen i ny og ne Sender deg en PM eller noe om eg ser noen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Supert! Ligger noen på finn.no, men er ikke så mye concave i de, og da er de ikke like fete Hva er specsene på felgene dine og dekkene? Bare lurer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Det rattet er et vanlig M-ratt. Ble i tillegg til M5 levert i mange modeller, med litt forskjellige varianter på knapper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Ja jeg vet, bare skrev M3 ratt siden det var en 3-serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 Ligger noen på finn.no, men er ikke så mye concave i de, og da er de ikke like fete Hva er specsene på felgene dine og dekkene? Bare lurer Kunne ikke vert mer enig! Specs må eg komme tilbake til, har ikke hele kontrollen på akkurat det serdu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Haha det går helt fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 Fant gamlebilen min på finn.no, dog med lavere kilometerstand enn den dagen eg solgte den for 2,5år siden.. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30076699 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Han har vel rygga i 2 år da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 Har nå fått ventilerte bremser foran og satt inn M5 multifunksjonsrattet, det viste seg å være plug and play (i alle fall på facelift E36) Her er et kjapt bilde: Han har vel rygga i 2 år da Haha skal ikke se bort ifra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Ser utrolig bra ut,passet airbag rett over så det virker også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 Alt var identisk, utrolig nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 Prøvde meg på en liten kveldshoot idag, kunne nok hatt en bedre lyskilde men syns resultatet ble ganske greit slik også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå