wicky124 Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 senke foran kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 Hehe, den er faktisk senket 60 foran og 40 bak men har planer om å skaffe coilovers til våren igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KDS Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Hvilken dim på felger og dekk? er det valset bare bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 For salg nå ja,klare du ikke bestemme deg for comp eller tour? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Hvorfor ikke ha begge deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2011 m-alpin: Hehehe, billigbillig! Har noen touringer i kikkerten ja, men er ikke sikkert det blir noe av. Får vondt i magen av å se alle kvitteringene til compacten, bare den lakkeringsprosessen koster jo mer enn eg selger hele bilen for Syns nå eg har vert flink også da, har påkker hatt compen i 1,5år!! hehe! Tzunami: Skulle gjerne hatt en av hver men nå har eg verken tid eller plass til to biler, og neste år blir det mye mindre jobbing og mye mer lesing. Da forsvinner nok endel av kapitalen min også gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 skal du følge rekken din må du ha 1999mod touring med sekser hvertfall!hehe. Neida,selger du spilleren i compacten til meg ja takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2011 Heheeee, må ikke du se på rekka mi Har du enda ikke funnet en slik spiller?! Eg får faktisk ikke ut spilleren igjen, har tatt den inn og ut såpass ofte at eg tror skruene har tatt kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Kjøpte en e36 touring for ei uke siden som jeg skulle hatt sånn spiller i. virke som den er vanskelig å få tak i utenom ebay da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 Da er eg klar for sommer igjen, ballongdekka er lagt vekk og sommerskoa er tilbake! HERLIG!! Tok meg en liten kjøretur etter dekkskiftet, da ble det også noen ekstra bilder wuhuuu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Tøff den lille compacten din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Takk, det kommer seg ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Kjenner jeg savner grompacten i høy grad når jeg ser på denne her... De felgene var jo 100% blinkskudd på bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2012 hehe hadde samme problemet hver gang eg kjøpte touring.. Jo takk for det, er veldig fornøyd med dei selv også! Kanskje du burde skaffet deg sånne til touringen, det ser jo bare skikkelig bøst ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Hehe, det er ikke umulig at det blir compact på meg som kosebil nå. Må bare få ordnings på jobb til kjærringa så vi har råd til å holde to biler Hadde jo gjort seg på treff med 2 non-m compact med blodsenk og schnitzerfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå