Gå til innhold

Endre's biltråd (compacten til salgs!)

in2you
 Share

Anbefalte innlegg

Ja det er sant, kjenner ei som jobber innen kommunestyret så kan høre med henne imorgen :) Takker for hjelpen! Hvordan går det med byttet ditt? Ble det noe av? :D

Tenker du på den E28,n? Isåfall så blir det vel bytte hvis jeg bare får hentet hjem bilen :) Jobber med det enda, men får håpe det løser seg på et vis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 209
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var den eg tenkte på ja :D Hadde jo vert kult med en bmw bil nr. 2 da :D Du får sende meg et lite vink om det blir noe av i alle fall, lykke til!

takk for det. men blir isåfall BMW nr 3 det da, siden jeg har 2 fra før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Da er det siste dag med påskefri, og har tenkt å bruke litt tid på bilen før retur til madlaleiren. Iløpet av vinteren så har bilen fått et ganske raskt rustangrep noen plasser (bakre hjulbuer, rundt emblem på bakluke, og ved siden av skiltlys bak). Hvordan hindrer eg mot videre spredning? Fikk et råd fra min onkel om å ta en sprayflaske med diesel og dynke hjulbuer og andre utsatte steder med dette, da dieselen trekker inn i lakken og skal hindre spredning. Stemmer dette? Råd tas imot med takk! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har eg fått pakket opp varene mine fra koed, blir bra dette ja 8) Skal få satt på tåkelysa idag tror eg. Er litt spent på hvordan alpina emblemet på rattet blir, trodde ikke dette var i lær, men det var det..

Fikk vasket bilen idag (HERLIG!!) i tillegg til lakkrens, polish og wax på panseret. Ble glatt og fint nå =P~

ukjen31joudadhscbfjy.jpg

se6crn8davcfqejmevjw.jpg

cuf8dc3c5f7f7pgiddi3.jpg

xu0sftjgxg8x8rk4oibw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Da er det på tide med et nytt spørsmål ser eg, har leita litt etter felger til bimmeren. Fant noen 17'' som eg liker veldig godt, men disse kommer fra en E39. Vil disse kunne passe på E36 med valsing? Størelsen er 235/45 R17, har spurt selger om ET men det visste han ikke..

Her er bilder av identiske felger på E36 bare i enda større dim.:

o0q6r0xmx5bu2mdf69ap.jpg

tp2o3ebrhf5ucr1lvkoc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene som var til salgs var visst et13, så det blir ingenting av. Har fått montert på Alpina leppa mi idag, i tillegg til originale linselykter 8) Syns resultatet ble meget bra! Skal ta turen innom biltema imorgen og kjøpe AE, satser på at det blir enda bedre. Har også planer om å få byttet solfilmen fra blå til sort, og legge film helt frem. Her er noen kjappe bilder:

18upwnvvxfryrg35ugn6.jpg

vnzq2ar0w9n3t3dyzhkc.jpg

nfnn2e8vb5wbkhhvram1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! Er veldig glad i fargen selv også, stilig å se hvordan den forandrer seg i dagslys kontra kveldstid :D Den er bostongrønn, er vel samme som din?

Dagen idag har gått til å montere Angel Eyes i linselyktene mine, det blir råbra! 8) Har også begynt å legge svart solfilm på rutene, for en drittjobb..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter flere timers arbeid så fant eg selfølgelig ut at den ene Angel eyes ringen var knust innvendig.. Glasset er limt med sikaflex, så nå kjører eg kun rundt med lys i dei innerste ringene.. #-o Men lyktene ga bilen et løft uansett synes eg :wink:

tnf6p8ti506p9buxnyfq.jpg

gr9oxxducbo8g1hnh6it.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...