Rabies Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Tja, når vi har klart hyttetur til gautefall med kjærringa og meg + spedbarn og et halt sinnsykt lass med bagasje i en compact så skulle nok litt større jenteunge og 2 bikkjer på +/- 50 kg være mulig å utføre i en touring. Mulig? Ja. Fristende? NEI! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 Hehe ja compact er faktisk mer praktisk enn størrelsen skulle tilsi! Min forrige compact ble ofte lånt ut som shoppingbil, ikke at det er så positivt men den rommer faktisk litt.. Har du fått overtalt dama til E34 da? Er mange fine eksemplarer ute nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Merkelig romslige de compactene ja Trenger egentlig ikke å overtale så veldig. Er jo jeg som skal kjøre bilen så... Men hun er fortsatt fast bestemt på at runde lykter er stygt, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 24, 2010 Forfatter Share Skrevet September 24, 2010 Haha damene er ikke alltid lette å ha med å gjør mht biler Er en nydelig E34 touring her på haakonsvern, høres ut som om den har v8 i det den drar på, har begynt å sikle mer og mer etter disse bilene. Men nå er det ut i felt i 8 dager fra mandag av, blir lite bil på meg då gitt.. kaldt og fælt.. men litt gøy også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 24, 2010 Forfatter Share Skrevet September 24, 2010 Har funnet noen bilder av en brun Compact, hva syns folket? Syns det så helrått ut, men aner ikke hva fargen heter eller noe, liknet litt på marakesh brun. Kanskje det er noe å satse på etter militæret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2010 Da har eg fått gjort litt mens eg sitter vakt og kjeder ræva av meg, har bestilt litt deler fra koed og schmiedmann: - Forblink grå - Shadowline nyrer - Stikkombyggings kit til forlyktene (har kun parklys og tåkelys ATM) - Nye gassfjører til bakluka Blir også kjøpt nytt batteri til bilen imorgen, greit å få start på den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Hvor er det du holder til i armyen? man får vel mye tid til loking på nettet i vakta kan jeg tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2010 Er på Haakonsvern transport, er eller har du vert inne kanskje? Til tider er det sinnsykt travelt, men i helgene er det som oftest veldig rolig ja. Da blir det mye snoking på koed, schmiedmann, finn, bimmers osv osv.. Kan bli veldig dyrt det, men har heldigvis klart å styre meg så langt.. hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Var inne i bardufoss et år, satt ikke i vakta selv, men en kompis var VK, var mye tid som gikk med til film og diverse da gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2010 Ahh, er VK selv men slipper å gå vakthavende assistent vakter (heldigvis!), men det blir mye telefonvakt og til tider litt lite å gjøre. Men for all del, skal ikke klage! Er snart ferdig også å greier, blir fint å endelig få litt penger å rutte med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Hehe:p blir digg det ja! Blir vel 30k ca? Jeg solgte gamlebilen og fikk dimmepenger, men sparte alt til bil, og er blakkere enn en kirkerotte nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 Så blir felgene også klar til våren, bestilte akkurat 4 nye dekk i dim 205/40-17 (Strata) og imorgen skal eg innom verkstedet for å få bilen ned på bakkenivå kommer bilder så fort det skjer noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 Hehe:p blir digg det ja! Blir vel 30k ca? Jeg solgte gamlebilen og fikk dimmepenger, men sparte alt til bil, og er blakkere enn en kirkerotte nå Blir rundt 30K ja, har vert i noen møter angående dimmepenger på haakonsvern og GIS kjemper fortsatt for mer dimmepenger og dagslønn til menige Men merker det eg også, frister jo å bruke alle pengene på alt og ingenting igrunn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 Da var bilen senket 60/40 med Ac-Schnitzer felger på plass. Måtte banke ut hjulbuen bak for å få plass til felgene men det gikk på et vis det også. Har brukt kvelden idag til å polere opp hele taket på bilen så nå er det så godt som ripefritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Har vert å hentet et vader interiør for halvannen uke siden, kjøpte av EndreM her på bimmers og må si eg er utrolig fornøyd! Idag var eg innom en salmaker for å planlegge litt, og her er en liten teaser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå