mAZE Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Skrevet Februar 11, 2010 Jepp det går ann.. Jeg skal jo til Oslo på tirsdag om det passer. Skal på Ullevål Univeritetssykehus. Så kan levere den ett sted der i nærheten. Er der rundt 11:00 ..
Eirik Viste Skrevet Februar 12, 2010 Skrevet Februar 12, 2010 Da skal jeg høre om det kan passe. Har denne TVen optisk utgang? Det er i grunnen viktig for meg, for da kan jeg koble TVen til min fulldigitale forsterker med innebygd konverter. Den har ingen analoge innganger. Har glemt å spørre om det tidligere. Kjøper jeg en ny TV må den ha digital utgang. Har sett på noen nesten nye Samsung TVer, og de har digital utgang. Så da får vi ser om din TV og har det. Eirik.
mAZE Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Skrevet Februar 12, 2010 Det vet jeg ikke. Har faktisk ikke sjekket. Men skal se på det når jeg kommer hjem fra jobb.
hylle Skrevet Februar 12, 2010 Skrevet Februar 12, 2010 Du kan levere den her hos meg, så ordner vi med frakten senere Eirik?
Eirik Viste Skrevet Februar 12, 2010 Skrevet Februar 12, 2010 Hvis Tven har optisk eller annen digital utgang så er den jo interessant for meg. Og hvis det passer at Hylle kan ha TVen hos seg til vi finner ut av frakten, så er jo det en mulighet. Da venter jeg spent på hva du finner ut av. Eirik.
mAZE Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Skrevet Februar 12, 2010 Det ser ut til å være optisk på denne også ja. Men(alltid ett men.. ) Nå i dag tok da TV'n til bestemor kvelden, (var inne på at jeg ga den heller til henne om jeg ikke fikk det jeg skulle ha før i tråden), og da kan det hende at hun "arver" den av meg. Men det finner jeg ut i helga. Er ikke sikkert hun var ha så "stor" tv. Holder deg oppdatert Eirik.
Eirik Viste Skrevet Februar 12, 2010 Skrevet Februar 12, 2010 Hei du. Du skulle kanskje ha gitt TVen til din bestemor da. Men bra at fjernsynet har optisk utgang. Jeg har også fulgt med på eBay i det siste. Og der får jeg demobrukte full HD TVer som bare koster litt mer enn din TV. Så det gjør ingenting for meg hvis du gir bort TVen. Men vet samtidig at det er et topp fjernsyn som du selger. Og så er det ikke så lett med frakten heller. Hadde jeg bodd i nærheten hadde jeg kjøpt TVen med en gang. Du ser hva du finner ut av. Eirik.
mAZE Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Skrevet Februar 13, 2010 Da endte det opp med at bestemor fikk den så hun kunne se på OL i helga.
Eirik Viste Skrevet Februar 13, 2010 Skrevet Februar 13, 2010 Hei du. Det var fint gjort å gi den bort til din bestemor. Jeg får lett tak i en annen TV. Eirik.
Anbefalte innlegg