heineoen Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Hei! Skal bytte diff olje på min E46 316i 2001.. Er litt i tvil om jeg skal ha "Limitid slip" olje eller ikke http://www.ge39.com/files/SAF_XO_SAF_XJ_B1174_96.pdf Castrol SAF-XO is recommended for the following applications: · BMW rear axles fitted with conventional (non-limited slip) differentials Castrol SAF-XJ is recommended for the following applications: · BMW car rear axles equipped with limited slip differentials. Hva har jeg på min? Takk!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Du har ikke lsd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 På E46 er det bare M3 som har LSD, hvis jeg husker rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 På E46 er det bare M3 som har LSD, hvis jeg husker rett Riktig Kun e46 M3 som kom med LSD ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2010 Er vell diffbrems som menes, er vell flere enn M3 som har det? Så da er oljen jeg ble anbefalt av min lokale forhandler, feil til min diff? (LS olje) http://valvoline.no/produkter.aspx?path=1:12:120:12015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 bare e46 m3 som har noen form for sperre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 bare e46 m3 som har noen form for sperre Det er feil, laga no to svarte spor med min 328 hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 bare e46 m3 som har noen form for sperre Det er feil, laga no to svarte spor med min 328 hvertfall.. Det går jo fint det hvis friksjonen er den samme på begge hjulene Da spinner du på begge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Jekk opp hjuet og dra det irundt, stopper det har du brems, forsetter det å gå er diffen åpen.. Da regner jeg med at du vet hvilken olje du skal velge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 På e46 og e39 fikk man ikke diffbrems om man ville eller ikke. (untatt m3 og m5) Mener å ha lest at 1995 var siste året det kunne bestilles som ekstrautstyr på e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianLgs Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Gjør som Jonas sier. Eller få begge hjula over bakken, snurr det ene og se om det på motsatt side snurrer i samme retning. Snurrer det andre motsatt vei, har du ikke lsd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Det stemmer nok, gikk over til å bruke antispin i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå