Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis de skal ta en service før du kjøper den kan du jo be dem å sjekke boltene til oljepumpa, de løsner alltid på disse maskinene.

Skrevet

Har ikke vært mye tull med min nei. Eneste er at jeg måtte skifte veivhusventilasjon da. Men det var ingen stor kostnad. ca. 600kr. Har hatt bilen i snart et år nå, og er storfornøyd. Han som hadde bilen før meg hadde tatt veldig godt vare på den også. :)

Kan være lurt å sjekke boltene til oljepumpa som nevnt.

Skrevet

det som er synd med biler som har litt større motorer, er at de fleste er utstyrt med automat.

ellers synes jeg interiøret i bilen var nydelig!:D

Skrevet
man kjøper jo ikke en 7-serie med MANUELL da, svære biler med svær motor? da er det kun automat som gjelder, e38 er jo en grisedeilig bil med riktig stuk, den til e28-fredrik her på forumet f eks, grattis med ny bil

og hvorfor ikke, om jeg tør spørre?

Skrevet
man kjøper jo ikke en 7-serie med MANUELL da, svære biler med svær motor? da er det kun automat som gjelder, e38 er jo en grisedeilig bil med riktig stuk, den til e28-fredrik her på forumet f eks, grattis med ny bil

og hvorfor ikke, om jeg tør spørre?

det er veldig enkelt, en bil som er laget for cruising/råning har automat, spesielt med større motor, akkurat som at man ikke drar amerikanske biler ut på banen, det er mer rett fram biler og brukes til først og fremst til cruising

Skrevet

Er lov å tenke utenfor boksen :wink:

Har sett E38 med E39 M5-motor og 4,4 kompressor, begge med manuell kasse. Kan ikke påstå at det er feil :wink:

Denne har S62...

8c96bt8bylp09k7tx43q.jpg

pyfdl7eau0tbdyyw06mi.jpg

Skrevet

Jeg er ikke noe fan av IL utgaven, da jeg syns den korte er mye penere. Men så ut som en skikkelig grombil dette forde da :) Bra utstyrt også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...