bmw530i Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 jeg har fått svar om godkjenning av felgene i vognkortet. bak 255/35-18 Foran 225/40-18 gikk fint å få det godkjent hvis ikke inpressen var mer forandret enn 7,5mm + / - enn 42. men er det inpressen som står inforbi felgene? ganske sikker på at mine er innenfor grensa men greit å være sikekr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianLgs Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Innpress står som regel merket inne i felgen ja. Se etter feks, ET: 42 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2010 takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Jeg anbefaler deg å få tak i Tüv-dokumentasjon til felgene. Statens Vegvesen krever 99% sikkert Tüv for å godkjenne dem siden det er forskjellig høyde forran og bak. Sist jeg ringte til Statens Vegvesen anngående godkjenning av felger, kom jeg til en papegøye som besvarte alle mine spørsmål med "TÜV". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 E46 er typegodkjent med de dimmene han snakker om så skal ikke trenge tüv da. Blandt annet disse felgene.. Men det har jeg sagt til folka på biltilsynet før. Og da har det ikke vært originale bmw felger... så da var det ikke greit.... Link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2010 trengte kun TUV papirer hvis inpressen er mer enn lovlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå