BMWPower Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Skrevet Januar 24, 2010 Skal ikke røpe alt, men bilen har en 6`er med 450hk og 560nm.Håper ikke potten blir en flaskehals da Hmm.. her lukter det 528/530i turbo.. Ingen turbo, men får pustehjelp av en TS3 presse fra ESS Men tror denne eksosen blir litt flaskehals, da bilen har 2 rør inn på bakpotta nå,hmm.. Mulig jeg må til med M5 effektanlegg, sveise inn ny plate og ta vekk reservehjul.
S.Hafsmo Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 hmm.. er det gjort mye i tillegg til presse da? de tallene er jo stort sett de samme som jeg får med et basic pressekit på min M60B40.
Larsegutt Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 Har stusset på et sånt anlegg til touringen min . Du har vel en drita bra pris til oss du Morgan GS!!?? ala januar salg? ja må vel kunne fikse det , blir dere 2 da eller ? Passer denne typen det er bilde av på side 1 til touring?
oakland Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 Dette såg kult ut. Kunne tenke med dette på min 528i e39. Men hvordan er de med oppheng? følger de med komplett oppheng, slik at settet er bolt-on.?
Larsegutt Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 HeiHar montert dette på 3 biler, men har desverre ingen bilder fra undersiden Dette settet er utrolig lett å montere og alt du trenger følger med Passformen er perfekt Som Pitstop skriver...
Andreas1 Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 Blir noe forskjell i eksos Er dette modifisert ytterligere "i bredden" eller er det så stygg sveis originalt?
Sigbjørn Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 Også int i denne eksosen. Finner den ikke på nettbutikken til gs jeg.
Morgan GS Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 Vi er 4 om prisen er helt rååååå fint om dere kan sende meg en pm så skal jeg gi dere et tilbud .
Morgan GS Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 Blir noe forskjell i eksos Er dette modifisert ytterligere "i bredden" eller er det så stygg sveis originalt? den sveisen du sikter til er ikke fra supersport Er nok han som monterte som har gjort det . For montering så må det ordnes til for feste på h.s samt litt småjustering til slutt . Pitstop har montert flere og han sier det går fint å montere dette på touring også .
Morgan GS Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 Hver og en eller en samlet PM Morgan? kan gjerne samle med navn og tlf til alle så kommer jeg med et tilbud til dere
Bjornhbjelland Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 Hiver meg inn her, i og med at eg vurderer å skifte anlegg/bakpotte til en litt mer grom lyd. Noen som vet hvordan 4x eksosen er å montere på standard E39-520i bakfanger? Evt. noen som har erfaring med denne: http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 0&type=new http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /33318.jpg Lyd, montering osv! Edit: Ikke meningen å trashe tråden til OP, bare flette litt interesse.
BMWPower Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Skrevet Januar 27, 2010 Hver og en eller en samlet PM Morgan? kan gjerne samle med navn og tlf til alle så kommer jeg med et tilbud til dere PM sendt Får vi bedre pris til flere vi er? Isåfall, noen andre som vil hive seg med her??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå