Gå til innhold

Hvor ligger webastoen montert`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har lett etter webastoen min, men finner den ikke :lol:

Er det mye styr å skru ut hele enheten? Eller ligger den greit til?

Og er det foresten noen som kan svare på hvordan man starteer webastoen på en 525d som ikke har navi? En kompis som har det webasto merket på innerskjermen, men vet ikke hvordan den startes, og om den er der i det hele tatt :)

Mvh.

Fredrik

Skrevet

Bak venstre framhjul. Av med innerskjermen, og vips "There it is".

Er den originalmontert og uten tilkobling til bilens computer får du ikke startet den manuellt uten ved å koble deg på med dataen til verkstedet.

Skrevet
Bak venstre framhjul. Av med innerskjermen, og vips "There it is".

Er den originalmontert og uten tilkobling til bilens computer får du ikke startet den manuellt uten ved å koble deg på med dataen til verkstedet.

Var igrunnen det jeg tenkte meg :)

Da er det vel en kurant jobb å plukke den ut :)

Tror ikke han har den koblet til computeren, han sier selv vertfall at det ikke er noe slikt der.

Men dette er noe BMW kan ordne eller? :)

Skrevet

Denne kan BMW plukke ut, men det er DYRT når de tar i den... De selger ikke deler til Webasto utover styringsenhet og komplett Webasto som koster 12.000,-.

Kurant og kurant å ta ut... Den er koblet til kjølevannet og greier, så det spørs jo om du skal bruke bilen mens den Webastoen er demontert.

Skrevet
Denne kan BMW plukke ut, men det er DYRT når de tar i den... De selger ikke deler til Webasto utover styringsenhet og komplett Webasto som koster 12.000,-.

Kurant og kurant å ta ut... Den er koblet til kjølevannet og greier, så det spørs jo om du skal bruke bilen mens den Webastoen er demontert.

Er vel bare å sette noen rør i mellom det, mens den er på rep i så fall? :)

Hvor/hvem kan overhale slike? Er det noen jeg kan sende den til i tilfelle?

Eller er det mulig å overhale/bytte plugg eller hva som må til selv? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...