Alpejohn Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Hei, Har lett etter webastoen min, men finner den ikke Er det mye styr å skru ut hele enheten? Eller ligger den greit til? Og er det foresten noen som kan svare på hvordan man starteer webastoen på en 525d som ikke har navi? En kompis som har det webasto merket på innerskjermen, men vet ikke hvordan den startes, og om den er der i det hele tatt Mvh. Fredrik
Andreas1 Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Bak venstre framhjul. Av med innerskjermen, og vips "There it is". Er den originalmontert og uten tilkobling til bilens computer får du ikke startet den manuellt uten ved å koble deg på med dataen til verkstedet.
Alpejohn Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Skrevet Januar 21, 2010 Bak venstre framhjul. Av med innerskjermen, og vips "There it is".Er den originalmontert og uten tilkobling til bilens computer får du ikke startet den manuellt uten ved å koble deg på med dataen til verkstedet. Var igrunnen det jeg tenkte meg Da er det vel en kurant jobb å plukke den ut Tror ikke han har den koblet til computeren, han sier selv vertfall at det ikke er noe slikt der. Men dette er noe BMW kan ordne eller?
Andreas1 Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Skal forresten starte av seg selv ved temperatur under 4 grader / kjølevannstemperatur under 55 grader.
Andreas1 Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Denne kan BMW plukke ut, men det er DYRT når de tar i den... De selger ikke deler til Webasto utover styringsenhet og komplett Webasto som koster 12.000,-. Kurant og kurant å ta ut... Den er koblet til kjølevannet og greier, så det spørs jo om du skal bruke bilen mens den Webastoen er demontert.
Alpejohn Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Skrevet Januar 21, 2010 Denne kan BMW plukke ut, men det er DYRT når de tar i den... De selger ikke deler til Webasto utover styringsenhet og komplett Webasto som koster 12.000,-.Kurant og kurant å ta ut... Den er koblet til kjølevannet og greier, så det spørs jo om du skal bruke bilen mens den Webastoen er demontert. Er vel bare å sette noen rør i mellom det, mens den er på rep i så fall? Hvor/hvem kan overhale slike? Er det noen jeg kan sende den til i tilfelle? Eller er det mulig å overhale/bytte plugg eller hva som må til selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå