Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De gangene jeg har hatt problemer har jeg bare reist innom og fått det fikset. Aldri vært noen spørsmål.

Ting som ikke blir dekket er jo selvsagt riper og sånn som du klarer å lage selv eller med hjelp fra hyggelige medpassasjerer. Jeg passer på å vaske lista ved innside av vindu samt ikke åpne vindu om det er fryktelig støvete f.eks. på grusvei..

vil absolutt anbefale www.solfilmspesialisten.no

fortell det er Hans Marius som har anbefalt så hjelper det på prisen hvis han er i godt humør :)

Skrevet
Sjøbuse!

Hvor kjøpte du solfilmen? Så jo litt på den på autoslalom, og resultatet var jo veldig bra! Manglet bare litt på toppen av ruten, men det synes jo ikke når vinduet er oppe :) Sett mye jalla rundt om kring..

filmen jeg brukte er kjøpt på biltema.

ja. dette var somsakt førsta bil jeg la soting på. og er meget fornøyd selv. tok begge bakdørene på nytt pga feil farge på film.

det at de ikke går helt opp er en feil jeg gjore. hadde vinduet helt igjen når jeg la de på og trodde filmen gikk helt opp siden det så slik ut fra utsiden. men vinduet går jo litt opp i karmen. så når de er igjen så synse ikke den lille stripen i toppen uten fil.

har tatt en bil til som jeg klarte og få film helt opp på. hehe.

bfbk2qrt00fkb2rvrs6g.jpg

Skrevet
tok du ut ruta eller sota du den når ruta stod i?

flerrer den ikke opp på bunnen? :P

På min så dro de bare av trekket på døra i overkant litt ut når de la. Altså ruta stod i. På sjåførsiden var det bare å dra, på passasjer siden så måtte de skru av innvendig dørhåndtaket. Pluss at det liggen en list mellom ruta og døren de dro rett ut.

Skrevet

jeg tenker kanskje i første omgang å bare ta rutene på bakdørene. har lyst å ta foran også men min skal på eu godkjenning om et halvt år og kommer ikke gjennom med det :P

Skrevet

går igjennom de fleste steder så lenge ikke det er helt svart og bilen ser bra ut ellers.. men må selvsagt være skikkelig gjort så det ser orginalt ut

Skrevet

på min E38 tok jeg ikke av dørtrekkene. brukte "skrapen" til å føre filmen ned under karmen. den festet seg så det gikk veldig bra.

på E46`n tok vi av dørtrekk og åpnet bakvinduene. siden de går utover var det ikke noe problem der.

Skrevet
går igjennom de fleste steder så lenge ikke det er helt svart og bilen ser bra ut ellers.. men må selvsagt være skikkelig gjort så det ser orginalt ut

kamerat av meg har det bra gjort og han fikk 2er feil på sotet ruter på fordører

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...