fnilsen Skrevet Januar 22, 2010 Share Skrevet Januar 22, 2010 Hei. Har kjøpt meg en 06 525dat E61. Det jeg lurer på; er det mulig å få en AUX inngang på anlegget?, evnt. iPod kobling? (helst aux) Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 23, 2010 Share Skrevet Januar 23, 2010 Ja, GS og KOED selger ettermonteringskit som må kodes i etterkant hos BMW. Se på nettisdene deres for priser og informasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 23, 2010 Share Skrevet Januar 23, 2010 Og det er genialt... Aux og usb-inngang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fnilsen Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 Hvordan er det å montere? Dyrt å få Bavaria til å programere?, eller er det bare 10min jobb ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525d Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 va i umeå hos bmw der(lindholmsbil).å fikk montert i pod integrerings kit kom på ca 5000 norske,da hadde æ kjøpt kitte på gs..dem sa bilen hadde stådd å programert hele natta. så d tar nokk litt tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 OT: Hva er det AUX hullet i midtkonsollen godt for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 For å koble på en auxilliær lydkilde... Som iPod, som jeg har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 OT: Hva er det AUX hullet i midtkonsollen godt for? Hvis du har AUX hullet bak kan du plugge i den originale AUX/USB kabelen fra BMW og inn i din iPod og spille av musikk. Ulempen med AUX'en bak er at man ikke kan bytte sanger osv via iDrive. Det må man gjøre fysisk med iPoden og kabelen er ikke lang nok til å dra forover. Ergo er litt litt kronglete, men da må de bak fikse sanger. Kabelen koster forøvrig 5-600kr hos BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Regnet med det var noe slikt. Syntes det var en meget spesiell plassering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Men fyller du opp en minnepinne, og bruker usbinngangen, så styrer du alt fra iDrive, og info får du på skjermen ang sang, artist osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 USB? det må være ekstrautstyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Ja, USB inngangen er ekstrautstyr... desverre.. Så de som ikke har det må derfor benytte AUX inngangen i midtkonsollen bak for å kunne lytte til musikk fra iPod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 OT: Hva er det AUX hullet i midtkonsollen godt for? Hvis du har AUX hullet bak kan du plugge i den originale AUX/USB kabelen fra BMW og inn i din iPod og spille av musikk. Ulempen med AUX'en bak er at man ikke kan bytte sanger osv via iDrive. Det må man gjøre fysisk med iPoden og kabelen er ikke lang nok til å dra forover. Ergo er litt litt kronglete, men da må de bak fikse sanger. Kabelen koster forøvrig 5-600kr hos BMW. Kjøp en AUX kabel på på biltema/chlas olhson/jula for 29kr for 1.5 meter eller 59kr for 5 meter Har selv prøvd dette i en bmw e93 med AUX inngang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Kan ikke se at jeg har hverken aux eller usb. Noen som har bilde på hvor dette er plassert? Ingen synlige innganger bakerst på midtkonsollen min. Litt rart at den har en hissig lydpakke UTEN aux eller usb ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Skal stikke ut og ta ett bilde litt senere jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå